וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הפסידה בבית לראשונה זה שנתיים וחצי, 3:2 ללייפציג

בפעם הראשונה מאז אפריל 2015 ו-41 משחקים ברציפות, הצהובים-שחורים נוצחו בבית והפער מבאיירן (0:5 מול פרייבורג) צומק לשתי נקודות. גם לייפציג קרובה. שחקני הרטה ברלין כרעו ברך

שחקני הרטה ברלין כורעים ברך לפני המשחק מול שאלקה. AP
המחווה המרגשת של שחקני הרטה ברלין/AP

בשעה טובה, פגרת הנבחרות מאחורינו והבונדסליגה התחדשה אתמול (שישי) עם המחזור השמיני, שנפתח עם 1:2 של שטוטגרט לקלן. היום הוגשה המנה העיקרית כאשר באיירן מינכן ויופ היינקס חגגו עם 0:5 מול פרייבורג והופנהיים סיימה ב-2:2 מול אוגסבורג בקרב צמרת. בורוסיה דורטמונד ספגה הפסד ביתי ראשון בליגה אחרי 41 משחקים ברציפות והפסידה 3:2 בבית לר.ב. לייפציג.

יוסוף פולסן שחקן ר.ב. לייפציג. רויטרס
פולסן ולייפציג עם ניצחון אדיר/רויטרס

באיירן מינכן - פרייבורג 0:5

ארבע שנים וחצי אחרי שהביא לבאיירן מינכן טרבל מפואר, יופ היינקס בן ה-72 התייצב לקדנציה רביעית על הקווים של האימפריה הגרמנית והוליך אותה כצפוי לניצחול קליל בספתח שלו. הבווארים הגיעו אחרי שתי תוצאות 2:2 רצופות בליגה וביניהן, תבוסה מביכה מול פריס סן ז'רמן, אבל נהנו משער עצמי של יוליאן שוסטר כבר בדקה השמינית. היתרון הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-42 שבה קינגסלי קומאן עט על הריבאונד מהצלה לבעיטה של רובן ונגח כדור קשתי פנימה. טיאגו אלקנטרה התכבד בשלישי בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה בדקה ה-63 ורוברט לבנדוסקי הוסיף (75) מול ההגנה המפורקת של האורחים, כאשר יוזואה קימיש הנהדר חתם בתוספת הזמן. באיירן צימקה את הפער מדורטמונד המוליכה לשתי נקודות ותקווה שזו תאבד נקודות במשחק הקשה שמצפה לה מול לייפציג.

הרטה ברלין - שאלקה 2:0

הרטה ברלין הפסידה אומנם 2:0 והמשיכה את פתיחת העונה המאכזבת שלה, אך הסיפור הגדול הגיע לפני פתיחת המשחק הזה כאשר שחקני המארחת כרעו ברך לפני המשחק באקט של הזדהות עם שחקני ה-NFL בארה"ב. המחווה הזו הגיעה מיד לתקשורת האמריקאית שדיווחה על כך וייתכן שזו רק תחילתה של התפשטות התופעה ברחבי אירופה. על הדשא היו אלה לאון גורצקה (פנדל, 54) וגוידו בורגשטאלר (78) שניצלו הרחקה מוקדם של גנקי הראגוצ'י היפני (44).

הופנהיים - אוגסבורג 2:2

אחרי פתיחת עונה לא רעה, הופנהיים דעכה לפני הפגרה עם הפסדים באירופה ובליגה. היא קיבלה הזדמנות להתאושש ולהישאר צמודה לבאיירן מינכן, אבל איבדה נקודות בצורה דרמטית במיוחד. בנג'מיני הובנר העלה את המארחים ליתרון ראשון בדקה ה-52. מייקל גרגוריץ' השווה (75), אבל מארק הות' (85) היה בטוח שהוא כובש שער ניצחון עם כדור מסובב לחיבורים. אולם, קווין הוחט כבש שער עצמי בדקה ה-90.

האנובר - פרנקפורט 2:1

טאלב טואטחה המגן הישראלי פתח בהרכב קבוצתו וגם היה שותף לניצחון מרשים במגרש חוץ קשה, אך לצערו גם הוחלף במחצית על ידי יטרו וילמס. סבסטיאן הלר כבש לאורחים כבר אחרי 10 דקות. סאליף סאנה השווה (36), אבל אנטה רביץ' כבש את שער הניצחון לאורחים עם בעיטת יעף מחוץ לרחבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן באיירן מינכן, יופ היינקס. GettyImages
בכורה חלקה. יופ היינקס/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - ר.ב. לייפציג 3:2

הפסד בית ראשון לדורטמונד אחרי 41 משחקים בליגה (ההפסד האחרון של דורטמונד בווסטפאלן שטאדיון בליגה היה 1:0 לבאיירן באפריל 2015). פייר אמריק אובמיאנג כבש צמד עבור המארחת (4 ו-64 בפנדל), אבל מרסל סאביצר (10), יוסוף פולסן (25) וז'אן-קווין אוגוסטן (49 בפנדל) היו גדולים על דורטמונד הערב. שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים אחרי הרחקות של סוקרטיס מדורטמונד (47) ושטפן אילזנקר מלייפציג (56).

שטוטגרט - קלן 1:2

גם החזרה מהפגרה לא הוציאה את קלן האומללה מהתקופה האיומה אליה נקלעה. הערב היא כבר חשבה שהצליחה לסחוט נקודה במשחק חוץ - לא עניין של מה בכך אחרי שצברה נקודה אחת בלבד מתוך 21 אפשריות עד כה - אבל אז הגיעה הדקה ה-94, וגם הנקודה הזו התבזבזה לה. שטוטגרט, שבעצמה מאכזבת מאוד מפתיחת העונה, הובילה משער יתרון של אנסטסיוס דוניס בדקה ה-38, אלא שאז הגיע שער שוויון של דומיניק היינץ בדקה ה-77, בניגוד למהלך המשחק. שטוטגרט חשבה שתשלים ארבעה משחקים ברצף ללא הפסד, אבל צ'דראק אקולו בעט כדור שהוסת על ידי ההגנה של קלן ופגש את הרשת.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
אובמיאנג מבואס/רויטרס

משחקים נוספים

מיינץ - המבורג 2:3

למיינץ: אלכס מקסים (2), שטפן בל (52), דני לאזטה (58). להמבורג: וואלאס (9), סיאד סליחוביץ' (92 בפנדל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully