וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקאו עורר סערה, שחקן פרו: "שיחקנו כמו שהיינו צריכים לשחק"

אתרי וערוצי הספורט בדרום אמריקה הציפו קטעי וידאו של קפטן קולומביה כשהוא מודיע ליריביו ששתי הנבחרות עלו ולכאורה מבקש לסיים בתיקו. רנאטו טאפיה: "הקולומביאנים עדכנו אותנו"

רויטרס

בווידאו: ארגנטינה חוגגת העפלה דרמטית

רדאמל פלקאו הצליח להרגיז לא מעט אוהדי כדורגל בדרום אמריקה הלילה (בין שלישי לרביעי). בכלי תקשורת רבים בדרום אמריקה הוצפו קטעי וידאו של קפטן נבחרת קולומביה מקבל עדכון ממאמנו חוסה פקרמן לקראת סיום המשחק נגד פרו, ומיד לאחר מכן פונה לשחקני היריבה וככל הנראה מנסה לשכנע אותם להוריד הילוך ולסיים את המשחק ב-1:1, התוצאה באותו זמן וגם תוצאת הסיום.

והנה ההסבר: המשחק בו קולומביה התארחה בפרו הסתיים כמה דקות אחרי שהמשחקים המכריעים האחרים במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה כבר הסתיימו. אנשי הספסל של קולומביה כבר הספיקו לעדכן את הקפטן שצ'ילה הפסידה 3:0 לברזיל, כלומר תיקו יספיק לקפטרוס להעפיל אוטומטית למונדיאל. התוצאה הזו גם הספיקה לפרו בשביל לסיים במקום החמישי שמוביל לפלייאוף.

באחד מקטעי הווידאו פלקאו ממש נראה כשהוא מסתובב בין שחקני פרו ומבשר להם שאם התוצאה תישאר, שתי הנבחרות עולות. קפטן פרו, פאולו גררו, אף שואל אותו estamos pasando? או בתרגום חופשי: "עלינו שלב?".

קשר נבחרת פרו ופיינורד ההולנדית, רנאטו טאפיה, סיפר: "לא ידענו מה קורה במגרשים האחרים, היינו מרוכזים במשחק שלנו. בחמש הדקות האחרונות הקולומביאנים פנו אלינו, הם ידעו מה קורה במשחקים. פלקאו אמר לי ששתי הנבחרות בפנים ומאותו רגע המשחק שוחק כמו שהוא צריך להיות משוחק".

ואכן, בדקות שנותרו עד סיום תוספת הזמן, שחקני שתי הנבחרות לא ניסו לכבוש שער ניצחון והסתפקו במסירות סרק במרכז המגרש. פרו עלולה לשלם על חוסר הניסיון לנצח בדקות שנותרו כי היא עדיין צריכה לעבור את ניו זילנד בפלייאוף. בצ'ילה דיווחו על העניין בהרחבה לא בכדי; ניצחון של קולומביה היה שולח אותם לפלייאוף ואת פרו הביתה.

עוד בנושא:

לילה דרמטי בדרום אמריקה: קולומביה וארגנטינה עלו למונדיאל, צ'ילה בחוץ
ארגנטינה חוגגת, ליאו מסי: "זה היה מטורף אם לא היינו עולים למונדיאל"
צפו ב"שער הרפאים": ארה"ב מחוץ למונדיאל, פנמה עלתה לראשונה בתולדותיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדקות האחרונות הועברו בבטלה. פלקאו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully