וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יובל זוסמן סובל מווירוס בבטן וייעדר מול באמברג

הצהובים ייאלצו להסתדר ללא הכישרון הצעיר במחזור הפתיחה של היורוליג (21:00, ספורט 5). מאמן הגרמנים, אנדראה טרינקיירי, החמיא: "למכבי תל אביב יש כל המרכיבים של קבוצה גדולה"

מערכת וואלה!

מכבי תל אביב תפתח את עונת 2017/18 ביורוליג עם משחק חוץ אצל באמברג הגרמנית בשעה 21:00 (שידור חי בספורט 5). הצהובים המתחדשים מפגרים במפתיע 3:1 במאזן מול הגרמנים, ויעשו הכל כדי לרשום ניצחון שני על היריבה. הם ייאלצו להסתדר ללא יובל זוסמן, שסובל מווירוס בבטן.

זה יהיה מפגש בין כמה מכרים ותיקים. אנדראה טרינקיירי אימן את אלכס טיוס בקאנטו בעונת 2012/13, ריקי היקמן זכה עם מכבי תל אביב ביורוליג ב-2014 ויש כמובן את קווינסי מילר, שהשתייך לצהובים בעונה שעברה, למרות שמיעט לשחק בגלל פציעות.

"כרגע אנחנו כמו ספינה שנמצאת בלב האוקיינוס", אמר טרינקיירי לקראת פתיחת דרכה של באמברג ביורוליג, "אני עדיין לא יודע מה יקרה, אבל השאלה המרכזית היא כמה זמן ייקח לנו להגיע לחוף. נדע את התשובה בשבועות הקרובים".

באמברג זכתה בשלוש אליפויות רצופות בגרמניה וב-7 מתוך 8 האחרונות, אבל עדיין לא רשמה הישג משמעותי ביורוליג. הדרך לשם עוברת גם עם ניצחונות על קבוצות ותיקות וטרינקיירי אמר על היריבה: "זו מכבי תל אביב, לא צריך לדעת יותר מזה. יש להם את כל המרכיבים של קבוצה גדולה. גארדים מהירים, שחקני פנים חזקים, כוח אש מבחוץ. נצטרך לעשות הכול כדי להוות יריב".

עוד בנושא

פייר ג'קסון בראיון אישי: "הפציעות מנעו ממני לשחק ב-NBA"
קפטני היורוליג קבעו: מחכים לפגוש את נוריס קול ונבן ספאחיה
עכברים, צאו מהחורים: רגע לפני פתיחת העונה, חידון היורוליג הגדול

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. ברני ארדוב
יחמיץ את משחק הפתיחה. יובל זוסמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully