וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים הובסה 86:72 על ידי ליטקביליס פוניבז'

האלופה הישראלית התפרקה עם 29:14 ברבע השלישי ופתחה את דרכה במפעל עם תבוסה מדאיגה. ג'רלס (23) ודיי (16) בלטו, אבל דייסון לא הופיע. האחים לברינוביץ' בלטו אצל הליטאים

שחקן הפועל ירושלים, ריצ'רד האוול. האתר הרשמי של פוניבז', אתר רשמי
מהיחידים שהופיעו, אבל זה לא הספיק. ריצ'רד האוול/אתר רשמי, האתר הרשמי של פוניבז'

לא כך קיוותה הפועל ירושלים לפתוח את עונת היורוקאפ שלה. האלופה הישראלית הובסה 86:72 בחוץ על ידי ליטקביליס פוניבז' הליטאית במסגרת המחזור הראשון וסיפקה למאמן החדש שלה פוטיס קציקאריס סיבה לדאגה לקראת המשך העונה. ירושלים, שלא הרשימה גם בגביע הווינר ובפתיחת ליגת העל למרות הניצחון בנהריה, הצליחה לתת פייט לליטאים במחצית הראשונה, אבל פשוט התרסקה ברבע השלישי בו היא ספגה 29 נקודות לעומת 14 בלבד שלה. האחים לברינוביץ' ניצלו את הניסיון שלהם וחגגו בצבע וגם מחוץ לקשת, כשעל המקהלה הליטאית ניצח לורנצו וויליאמס הרכז האמריקאי המצוין שסיים את המשחק הזה עם 13 נקודות ו-8 אסיסטים.

ירושלים חסרה במשחק הזה את טרנס קינזי ויוגב אוחיון הפצועים, אך גם את ג'רום דייסון שאומנם שיחק 28 נקודות, אבל זרק רק פעמיים לסל וסיים את המשחק הזה ללא נקודות, כשגם הישראלים בר טימור, ליאור אליהו ויותם הלפרין לא הורגשו כלל. קרטיס ג'רלס היה די בודד במערכה עם 23 נקודות ו-5 שלשות, אוסטין דיי (16) וריצ'רד האוול (15) ניסו לסייע אך עם שלושה שחקנים בלבד קשה לנצח כל קבוצה, בטח שקבוצה ליטאית חזקה שרושמת מאזן של 0:6 גם בליגה שלה.

עוד בנושא:

סמיילי כועס: הפועל ירושלים פותחת עונה ביורוקאפ, אך לא הכל ורוד

אוסטין דיי, הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פוניבז', אתר רשמי
הוא דווקא הצטיין. אוסטין דיי/אתר רשמי, האתר הרשמי של פוניבז'

מהלך המשחק

פתיחת המשחק היתה שייכת לליטאים, או נכון יותר לקשישטוף לברינוביץ' הפורוורד הוותיק שצלף שתי שלשות מהירות והעלה את המארחים ליתרון 6:10. קציקאריס הכניס את האוול אחרי ארבע דקות ברבע וזה הגיב עם סל מיידי, כששלשה של קרטיס ג'רלס צימקה ל-15:13 את הפיגור הירושלמים. המשחק המשיך להיות צמוד כשליאור אליהו עלה לראשונה על הלוח, אבל סל של לאונאביצ'יוס קבע: 20:23 לליטאים בסיום הרבע.

הרבע השני היה שייך לירושלים או יותר מדוייק לאוסטין דיי שהפגין את כישוריו עם צליפות מבחוץ ומחצי מרחק והעלה את האורחת ליתרון של 30:34 כשאנחנו חמש דקות ברבע השני. הליטאים עשו קולות של קאמבק וחזרו לשוויון, אבל סל נוסף של ג'רלס קבע: 40:42 לירושלים במחצית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן הפועל ירושלים, קרטיס ג'רלס מול שחקן פוניבז', גארי טלטון. האתר הרשמי של פוניבז', אתר רשמי
מנקודות האור היחידות. קרטיס ג'רלס מול גארי טלטון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פוניבז'

הנדנדה נמשכה שוב ברבע השלישי. המארחת הלכה על שחקניה האמריקאים גארי טלטון ולורנצו וויליאמס המצוין שהחזיר את היתרון לפוניבז', 48:52 בפתיחת הרבע השלישי. הליטאים כבר פתחו יתרון שיא של 8 נקודות, אבל שלשות של פרפגולו וג'רלס צימקו ל-60:56 כשנותרו 2 דקות לסיום הרבע. אולם, זו היתה גם נקודת השבירה של ירושלים שראתה את פיינרס ויסייטיס טסים למתפרצות ומעלים את הליטאים ליתרון שיא בסוף הרבע: 56:69.

גם ברבע הרביעי המשיכה ההתפרקות של ירושלים שפשוט הרימה ידיים. דאריוש לברינוביץ' הצטרף לחגיגה ושלשה נוספת של יוסקביצי'יוס קבעה 59:80 לליטאים שפשוט התעללו בירושלים ושייטו לניצחון קליל: 72:86.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully