וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הפגרה באה בזמן, אין לי ספק שנהיה קבוצה יותר טובה"

מאמן הפועל באר שבע שוחח במסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה נגד הפועל רעננה ביום שבת. מהראן ראדי: "אני לא חושב שיש שובע או חוסר רעב. יש למועדון DNA של מקצוענות והישגים"

צילום: בני בן סימון, עריכה: מתן חדד

הפועל באר שבע ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם הפועל רעננה ביום שבת הקרוב. האלופה תגיע למשחק אחרי הניצחון 1:2 בגביע הטוטו על מכבי פתח תקוה שהעלה אותה לשלב חצי הגמר.

מאמן הקבוצה, ברק בכר, פתח ואמר: "מצב הפצועים שלנו משתפר. אנחנו תמיד רוצים שיהיו לנו כל שחקני הסגל כדי לעשות רוטציות ושתהיה תחרות בריאה על ההרכב. היה לי זמן לשבת ולנתח את הדברים בפגרה, היא באה לי בזמן. הסקתי ממנה מסקנות. אני והצוות יודעים מה צריך לעשות כדי להפוך לקבוצה טובה יותר, ואין לי ספק שנהיה יותר טובים אחרי הפגרה".

על איסק קואנקה: "עד היום קואנקה שיחק 80 דקות פחות או יותר. הוא מתאמן רגיל אחרי חזרה מפציעה, בואו נחכה קצת ולא נשפוט אותו. ניתן לו להביא לידי ביטוי את היכולות שלו. לא עושים את הסיכומים עכשיו".

לגבי עמדת מאמן נבחרת ישראל אמר בכר: "אני מאמן הפועל באר שבע, יש לי פה חוזה לעוד שנתיים ואני מתעסק רק בהפועל באר שבע".

מהראן ראדי: "היינו צריכים את הפגרה הזאת מבחינה פיזית ומנטלית. היה קשה עבור הצוות המקצועי לנתח דברים בצורה עמוקה בגלל עומס המשחקים. נעזרנו בה כדי לאגור כוחות להמשך. כל שחקן שנמצא בהפועל באר שבע רוצה לתת הכל כדי להצליח באופן אישי וקבוצתי. לא חושב שיש שובע או חוסר רעב של שחקנים, אנחנו מקצועניים ורוצים להגיע להישגים. ה-DNA של המועדון הפך להיות כזה. אין סיבה שנהיה פחות רעבים".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: מיגל ויטור ובן ביטון יחזרו לסגל בשבת הקרובה?
מחמאות בהפועל באר שבע לראדי: "הפך את התלונות לשאגות שמחה"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם שחקן הקבוצה מהראן ראדי. בני בן סימון
חוזרים לליגה. ברק בכר עם מהראן ראדי/בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully