וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה הפסידה 108:89 לאינדיאנה, 16 נקודות לג'וש סמית'

הפורוורד המשיך להרשים במסע של הירוקים בארצות הברית, גם עוז בלייזר (14 נק') ואנג'ל רודריגס (15 נק') רשמו משחק טוב. ויקטור אולדיפו הוביל את הפייסרס עם 18 נק', 5 חט', 5 ריב' ו-4 אס'

שחקן אינדיאנה פייסרס ויקטור אולדיפו. AP
ויקטור אולדיפו משאיר מאחור את וורקמן ובאומן/AP

מסע המשחקים של מכבי חיפה ב-NBA המשיך הלילה (בין שלישי לרביעי) עם הפסד 108:89 לאינדיאנה פייסרס. אחרי ההפסד ליוטה במשחק הקודם, הירוקים ינועו כעת למשחק האחרון שלהם במסע, נגד פורטלנד בעוד יומיים, וינסו להפתיע.

הפייסרס שלטו מהפתיחה, והוליכו 16:36 אחרי הרבע הראשון ומשם שחקניו של עופר רחימי נאלצו להתחיל לרדוף. הם עשו זאת לא רע ונראו טוב ברבע השני והשלישי, אך ברבע הרביעי נגמר לירוקים האוויר והמקומיים הבטיחו את הניצחון. ג'וש סמית', שמשחק עם חיפה במסע במטרה לנסות לזכות בחוזה ב-NBA, בלט לטובה עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-22 דקות. הקפטן עוז בלייזר הוסיף 14 משלו, כמו גם סמארדו סמואלס, שכמו סמית', משחק עם הירוקים אך עדיין לא ידוע היכן ישחק בעונה הבאה. גם הגארד אנג'ל רודריגס רשם משחק טוב עם 15 נקודות, 4 אסיסטים ו-2 ריבאונדים.

את הפייסרס הוביל ויקטור אולדיפו עם 18 נקודות, 5 חטיפות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. דומאנטס סאבוניס רשם דאבל דאבל עם 12 נקודות ו-13 ריבאונדים, כמו גם תדאוס יאנג (11 נקודות, 11 ריבאונדים). טי.ג'יי ליף שיחק 18 דקות, קלע 7 נקודות והוסיף 2 ריבאונדים.

עוד בנושא:

הכנה: מכבי חיפה הובסה 117:78 בידי יוטה, 18 נקודות לג'וש סמית'
ג'וש סמית' הצטרף למכבי חיפה: "אראה לקבוצות NBA שיש לי מה לתת"

שחקן מכבי חיפה ג'וש סמית'. AP
ירשים מספיק כדי לזכות בחוזה ב-NBA? ג'וש סמית'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully