וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה חוגגת, ליאו מסי: "זה היה מטורף אם לא היינו עולים למונדיאל"

שחקני ארגנטינה חגגו בחדר ההלבשה (כולל קללות לעיתונאים), המאמן סמפאולי הילל את מסי "הטוב בכל הזמנים", ואמר: "הכדורגל חייב את מסי במונדיאל". אשתו של הפרעוש שלחה לו מסר מרגש, צפו בחגיגות הסוערות של הנבחרת אחרי ההעפלה לרוסיה

רויטרס

ארגנטינה נושמת לרווחה, העולם כולו נושם לרווחה, ליאונל מסי במונדיאל. ארגנטינה הגיעה הבוקר (רביעי) למשחק המכריע באקוודור כשהיא עם הגב לקיר, בלחץ גדול, בידיעה שהפסד בגבהים של קיטו (אצטדיון בו היא ניצחה רק פעם אחת ב-50 השנים האחרונות) יותיר אותה מחוץ למונדיאל. זה התחיל רע, כשהארגנטינאים ספגו כבר אחרי 38 שניות ונקלעו לפיגור 1:0 במסגרת המחזור האחרון של מוקדמות המונדיאל, אבל ליאונל מסי המושמץ הגיב עם שלושער נהדר, קבע מהפך ושלח את נבחרתו לטורניר הגדול שייערך ברוסיה בקיץ הבא.

עוד בנושא

ארגנטינה גברה 1:3 על אקוודור ועלתה למונדיאל, שלושער לליאו מסי
דרמה באמריקה: ארה"ב מחוץ למונדיאל, פנמה עלתה לראשונה בתולדותיה

ליאונל מסי חוגג עם שחקני נבחרת ארגנטינה. AP
חגיגות סוערות עם האוהדים. ארגנטינה/AP
ליאונל מסי עם חורחה סמפאולי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
הציל אותו. סמפאולי מודה למסי/רויטרס

בסיום מסי ושחקני ארגנטינה רצו ליציעים וחגגו ארוכות עם אוהדי נבחרת ארגנטינה. מראות השמחה נמשכו גם בחדר ההלבשה, שם צהלו ורקדו שחקני הנבחרת, ושחררו את כל הלחץ שהצטבר על כתפיהם בשבועות האחרונים. בין השאר שרו השחקנים בגנות התקשורת והעיתונאים, שביקרו את הנבחרת בחריפות לכל אורך הטורניר, כשבשלב מסוים אף הוכרז חרם על העיתונאים. "צריך ללכת עד המוות", שרו השחקנים, "כי אני אוהב אותך ארגנטינה, זו תחושה שאני נושא בלבי, ולא אכפת לי מה אומרים העיתונאים המזד----, שנולדו לאמא ז---, איי איי איי, חייבים לעודד את הנבחרת".

"הקסם של מסי סחף את ארגנטינה למונדיאל", קראה הכותרת הראשית ב"קלארין", וגם המאמן חורחה סמפאולי הודה - מסי הוא הגדול מכולם, אין טעם לגביע העולמי בלעדיו. "אמרתי לשחקנים שלי - זה לא שמסי חייב להיות במונדיאל - הכדורגל חייב את מסי במונדיאל", אמר סמפאולי בסיום, "עזרנו לכדורגלן הטוב בעולם להגיע לגביע העולמי. זה לא הגיוני שמסי לא יהיה בטורניר הכי חשוב בכדורגל. הוא הכדורגלן הטוב בהיסטוריה, היה מרגש עבורי להיות לצדו בנבחרת".

מסי עצמו אמר בסיום: "זה היה פשוט טירוף לא להיות במונדיאל, ולא רק בשבילי, אלא לכל ארגנטינה. זה נותן לנו קצת שקט אחרי כל הלחץ. הגיע לנו להעפיל כבר לפני כן. היה חשש שלא נעפיל, אבל עשינו את זה, ועכשיו הנבחרת הולכת להשתפר, זו תהיה נבחרת אחרת מעכשיו". מסי לא שכח את הביקורות שהוא וחבריו ספגו: "נלחמנו להעפלה. כבר הרבה זמן מדברים פה על שחקנים שהעפילו לשלושה גמרים, ועדיין ממשיכים לדבר עליהם. זה יום חשוב לכולם".

החגיגות

חאבייר מסצ'ראנו שיבח את חברו מברצלונה: "שיחקנו כאילו זה גמר. לפעמים זה קורה בכדורגל, כשאתה מתכנן הרבה והכל משתנה בדקה הראשונה, אבל ליאו הוכיח שהוא בעל הבית של המשחק. כשהוא מציג את היכולת הזאת, אין לו שום תחרות. צריך ליהנות ממנו, ולעזור לו".

אנסו פרס, שחקן הנבחרת וריבר פלייט, אמר בסיום בדמעות: "קשה לדבר עכשיו, כי באמת סבלנו, זה לא סתם המצאה, באמת סבלנו. עכשיו אנחנו רק רוצים להודות למשפחות שלנו לילדים שלנו, לחברים, לאלה שלצדנו גם בטוב וגם ברע. עשינו את הצעד הגדול הזה, אבל הגענו למקום שבו אנחנו ראויים להיות".

פאולו דיבאלה, שנותר על הספסל למשך כל 90 הדקות, התמוגג ממסי: "אני בר מזל לצפות בו כל כך מקרוב".

מסצ'ראנו: "כולנו ביחד"

אגוארו הפצוע: "מעולם לא הפסקנו להאמין, ואמוס ארגנטינה"

לאבצי עודד: "אתם גאווה עבור כולנו"

שגריר ארגנטינה באקוודור מודה לשחקנים

AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully