וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הרחקה: מאמן נבחרת אקוודור לא ינהל את המשחק מול ארגנטינה

חורחה סליסו לא יוכל להדריך את נבחרתו במשחק הקריטי (02:30). ההתאחדות הדרום אמריקאית הודיעה לו כי הוא מורחק בשל עימות עם ארתורו וידאל. סמפאולי שובר את הראש לגבי ההרכב

AP

מאמן נבחרת אקוודור חורחה סליסו לא יוכל לנהל את המשחק של נבחרתו הלילה (ד'', 02:30, ספורט 1) מול ארגנטינה במחזור האחרון של מוקדמות המונדיאל בבית הדרום אמריקאי. סליסו הארגנטיני קיבל לפני זמן קצר הודעה מהתאחדות הכדורגל של דרום אמריקה על כך שהוא מורחק מהמשחק בשל עימות שהתפתח בינו לבין כוכב צ'ילה ארתורו וידיאל במשחק בין שתי הנבחרות (1:2 לצ'ילה).

המשחק בין אקוודור לארגנטינה קריטי מאוד עבור האלביסלסטה שעלולים למצוא את עצמם מחוץ למונדיאל ברוסיה במקרה שלא יצליחו להשיג שלוש נקודות הלילה.

עוד בנושא
סמפאולי: "הגבהים גרמו לנו לסבל בעבר". דאגה ממצב המגרש באקוודור
אנג'ה פוסטקוגלו: "טים קייהיל הוא הגדול אי פעם". איימן חכים: "גאה במה שעשינו"
שלם וצפה לבעיות? האם הכסף הגדול פוגע או משפר את הכדורגל העולמי?

חורחה סליסו מאמן נבחרת אקוודור. AP
האם ההעדרות שלו תעזור לארגנטינה? סליסו/AP

סמפאולי עדיין שובר את הראש לגבי ההרכב. המאמן צפוי להמשיך בשיטת ה-4:3:2:1, אבל יבצע כמה שינויים מההרכב שסיים בתיקו 0:0 בבית מול פרו במחזור הקודם. מסצ'ראנו ככל הנראה יוסט לשלישייה במרכז המגרש, מה שיגרום לפדריקו פאסיו לאבד את מקומו בהרכב. אנסו פרס, שעלה מהספסל מול פרו, עשוי להיכנס להרכב במקום פאסיו. טוטו סאלביו מבנפיקה ומרקוס אקוניה ומי שאמור לתפוס את המקום באמצע הוא די מריה.

סמפאולי אמר לקראת המשחק: "הכול תלוי בנו. אני בטוח שאם נעלה עם אותה נחישות כמו שאפיינה אותנו נגד פרו נגיע למונדיאל. נבחרת ארגנטינה התרגזה והשחקנים יודעים מה צריך לעשות כדי להעפיל לטורניר. אנחנו נמשיך לחפש את הפתרונות התקפיים ולנסות להבקיע".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully