וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'ה פוסטקוגלו: "טים קייהיל הוא הגדול אי פעם". איימן חכים: "גאה במה שעשינו"

מאמן נבחרת אוסטרליה התמוגג מהיכולת של החלוץ בן ה-37 שהכריע את המפגש הכפול מול סוריה במוקדמות המונדיאל. המאמן הסורי פרגן ונשמע אופטימי למרות ההדחה: "תודה לאוהדים שלנו"

טים קייהיל, נבחרת אוסטרליה, חוגג. GettyImages
"לא זוכר מתי שיחק 90 דקות". קייהיל/GettyImages

חלום המונדיאל של נבחרת סוריה הגיע היום (רביעי) לסיומו לאחר שהנבחרת מהמזרח התיכון הפסידה 2:1 לאוסטרליה והודחה מהמשך המשחקים. את המפגש הכריע טים קייהיל בן ה-37 שכבש צמד לזכות הסוקורז כולל שער בתוספת הזמן שהעניק לאוסטרלים את הניצחון.

האוסטרלים שניצחו בסיכום שני המפגשים 2:3 ימשיכו להתמודדות כפולה נוספת על הכרטיס לרוסיה מול נציגה מאזור הקונקאק"ף (מרכז וצפון אמריקה והקאריביים). היריבות האפשריות של האוסטרלים הן ארצות הברית, שכנראה תעלה ישירות למונדיאל ופנמה או הונדורס, שיגיעו למחזור הסיום (בלילה בין שלישי לרביעי, 3:00) כשהן עדיין במאבק על המקום הרביעי.

מאמן נבחרת אוסטרליה אנג'ה פוסטקוגלו פרגן לכובש הצמד טים קייהיל המשחק במלבורן סיטי ואמר: "טימי היה היום טימי, לכן הוא הגדול אי פעם. אני לא זוכר מתי פעם אחרונה הוא שיחק 90 דקות והיום ". על המשחק אמר המאמן האוסטרלי: "אנחנו תמיד עושים לעצמנו את החיים קשים אבל בסופו של דבר עברנו. אני חושב שזה הגיע לנו".

עוד בנושא
פלייאוף העלייה למונדיאל: אוסטרליה הדיחה את סוריה עם 1:2 דרמטי
חלוץ ליברפול, סאדיו מאנה, נפצע וייעדר שישה שבועות
הסיפור המופלא של נבחרת ישראל: סיכום הקמפיין הגרוע ביותר מאז החזרה לאירופה

טום רוגיץ', נבחרת אוסטרליה, מול תאמר מוחמד, נבחרת סוריה. רויטרס
לאוסטרליה מצפה משחק כפול נוסף בקרב על המקום ברוסיה/רויטרס

קייהיל בן ה-37 ששיחק באברטון בעשור הקודם הוסיף: "כשאני משחק אני יודע ששחקני ההגנה הולכים לפחד ממני. זה לא בגלל שקוראים לי טים קייהיל אלא בגלל הנוכחות שלי ומה שאני נותן לקבוצה".

מנגד מאמן נבחרת סוריה איימן חכים היה מטבע הדברים מתוסכל והכריז: "אני חושב שאם לא היו מרחיקים לנו שחקן (מחמוד אל מאווס שראה צהוב שני בדקה ה-94) הכול יכול היה להיראות אחרת. אני גאה בבחורים שלי ובמה שהם השיגו ואני בטוח שתהייה לזה המשכיות. צריך להודות לאוהדים שלנו שהתגייסו לתמוך בנבחרת".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

השער המכריע של קייהיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully