וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: הפועל חולון מתארחת במורסיה בפתיחת ליגת האלופות

10.10.2017 / 15:48

הסגולים יתארחו בספרד אצל ויטור פבראני וחבריו (21:00, ספורט 5) ויחפשו להפתיע ולחזור עם ניצחון. דן שמיר: "יודעים שנצטרך להיות במיטבנו". שלומי הרוש: "באים להתחיל ברגל ימין את העונה האירופית"

דן שמיר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
אתגר גדול. שמיר/ברני ארדוב

אחרי מסע שהחל אתמול אחר הצהריים, כלל לילה במדריד, ונגמר אחרי טיסה נוספת עם הגעה למורסיה, תחל מחר (רביעי) הפועל חולון את דרכה בליגת האלופות של פיב"א כשתתארח אצל מורסיה הספרדית (21:00, שידור ישיר בספורט 5). הקבוצה של דן שמיר מגיעה למשחק לאחר שהפסידה במחזור הפתיחה בליגה להפועל תל אביב, ובהרגשה שהיא לא מציגה את הכדורסל הטוב ביותר שהיא מסוגלת בשלב הזה. תמיר בלאט, שנפגע במהלך המשחק בדרייב אין ביום ראשון, צפוי להיות כשיר להתמודדות. כמה עשרות אוהדים צפויים לדחוף את חולון במשחק.

"אנחנו מתחילים את המסע המעניין במפעל ליגת האלופות במקום מאתגר כמו מורסיה", אמר דן שמיר לקראת המשחק, "אנחנו יודעים שנצטרך להיות במיטבנו, לשחק חזק וביחד כדי לחזור עם ניצחון". קפטן הקבוצה שלומי הרוש הוסיף: "מתרגשים להתחיל את העונה האירופית שלנו, מצפה לנו משחק מאוד קשה נגד אחת הקבוצות החזקות בבית. באים לשחק טוב ואגרסיבי כדי להתחיל ברגל ימין את העונה האירופית".

מורסיה, שמודרכת בידי איבון נבארו המקומי, פתחה את העונה בליגה הספרדית עם ניצחון אחד בשלושה משחקים. הכוכב של הקבוצה הוא הקלע בראד אולסון שהגיע הקיץ מברצלונה, ומחזיק גם באזרחות ספרדית, ושם מוכר נוסף שגם כן הגיע מברצלונה הוא אקס מכבי תל אביב ויטור פבראני. שחקנים מובילים נוספים בסגל של מורסיה הם הגארד האמריקאי קלווין האנה, הסנטר הבלגי קווין טומבה, הפורוורד הסרבי מרקו לוקוביץ', הסנטר הארגינאי מרקוס דליה והגארד-פורוורד הדומיניקני סדיאל רוחאס.

מורסיה היא אחת משבע היריבות של הפועל חולון בשלב הבתים הראשון של ליגת האלופות לצד אניסיי קרסניורסק הרוסית, מונאקו הצרפתית, יובנטוס הליטאית, ססארי האיטלקית, אולדנבורג הגרמנית וקרשיאקה הטורקית. ארבע הראשונות בבית יעפילו לטופ 16, כשהקבוצות שיסיימו במקומות 5 ו-6 ירדו לשלב הבא של היורופקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully