וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עוקבת אחרי מרואן קבהא. ישוב בינואר לישראל?

10.10.2017 / 13:53

שחקן מאריבור לא פוסל חזרה לארץ, גם באר שבע עוקבת. שחקנים על דבריו של לוזון: "יש קבוצה טובה, אבל יש תנודות קיצוניות באווירה מסביב. צריך ליצור היררכיה, אחרת יהיה קשה להתקדם"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה עוקבת אחר מצבו של הקשר האחורי מרואן קבהא לקראת חלון ההעברות שייפתח בחודש ינואר, כך נודע לוואלה! ספורט. על פי מקורבים לעסקה, בדיוק כפי שהצהיר אלמוג כהן מוקדם יותר בשבוע שעבר, גם קשר מאריבור ונבחרת ישראל רוצה לשוב לארץ בחודש ינואר, כנראה בגלל סיבות משפחתיות. לקבהא, שהעפיל העונה לשלב הבתים של ליגת האלופות על חשבון הפועל באר שבע ורשם יכולת טובה גם במדי הנבחרת, חוזה עד תום העונה אצל הסלובנים והוא אמור לעזוב תמורת פיצוי. אם קבהא לא ישוב לישראל בינואר בגלל סירוב של המועדון לשחררו, חיפה תחדש את המעקב אחריו לקראת הקיץ. גם הפועל באר שבע עוקבת אחר השחקן.

מרואן קבהא שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
עוד לגיונר יחזור לישראל? מרואן קבהא/יוסי ציפקיס

שחקנים בקבוצה הגיבו על דבריו של המאמן גיא לוזון, אתמול במסיבת העיתונאים. לאחר שהמאמן טען כי "במכבי חיפה צריכים ללמוד מהפועל באר שבע איך לשמוח". אחד השחקנים הבכירים אמר אתמול: "זו בדיוק הבעיה שמדברים עליה כבר שנים. יש קבוצה טובה, שחקנים טובים, אבל האווירה במכבי חיפה סובלת מעליות וירידות קיצוניות באווירה מסביב, כמו שלא קורה באף קבוצת צמרת. אנחנו רוצים לשנות את זה העונה. בוזגלו כבר הצהיר שייקח עליו יותר, הדבר הכי חשוב הוא ליצור היררכיה במכבי חיפה. אחרת יהיה קשה מאוד להתקדם".

לוזון הודיע אתמול כי מבחינתו אין לו כל התנגדות שהמנהל הספורטיבי הספרדי טוני ינחת בישראל. הדברים באים על רקע הצעת המועדון להחתים את הספרדי לעונה הבאה. לאחר שני אימונים אתמול, היום קיבלו השחקנים מנוחה. מחר תשוב הקבוצה לפעילות וביום חמישי היא אמורה להתאמן, לראשונה מאז תחילת פגרת הנבחרות, בסגל מלא. ניקיטה רוקאביציה יהיה בסגל אוסטרליה (היום בצהריים) מול סוריה, ובמועדון יעקבו אחריו. בולגריה תתארח הערב בלוכסמבורג ללא גיורגי קוסטדינוב המורחק שהקדים את חזרתו לישראל. שחקני נבחרות ישראל יערכו מחר אימון קל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully