וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס עשויה לחזור לקראת אוסטרליה, גם דג'וקוביץ ומארי

האמריקאית שילדה לפני 3 חודשים, עשויה לחזור כדי לנסות להגן על תוארה ולהשוות שיא של 24 זכיות בגראנד סלאמים. קרייג טילי ממארגני הטורניר: "גם אנדי חזר להתאמן". סכום שיא יחולק לזוכים

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס זוכה אליפות אוסטרליה. רויטרס
תחזור כדי לזכות שוב בתואר? סרינה וויליאמס עם הגביע מאוסטרליה/רויטרס

סרינה וויליאמס, לשעבר הטניסאית המדורגת 1 בעולם, נכנסה לחופשת ההיריון שלה אחרי שזכתה באליפות אוסטרליה בתחילת 2017 ומאז לא שיחקה. אולם, ייתכן מאוד שהטניסאית המעוטרת והמצליחה לחזור בדיוק בזמן כדי להגן על תוארה בגראנד סלאם הבא שייערך בינואר 2018. קרייג טילי, ממארגני האליפות התראיין היום (שלישי) ואמר שסרינה תחזור לטורניר הזה. "היא רוצה לחזור ב-2018 ולהגן על התואר שלה. היא מתאמנת, יש עוד כמה חודשים וכמובן שזה תלוי בה ובכושר שבו היא נמצאת".

סרינה רוצה להשוות את שיאה של מרגרט קורט שזכתה ב-24 תארי גראנד סלאם, שלושה חודשים אחרי שילדה את ביתה בגיל 36. "סרינה היא לוחמת, היא רוצה לזכות יותר מ-23 תארי גראנד סלאם, היא היתה בשבוע שמיני להריונה כשהיא שיחקה באליפות אוסטרליה ומעט מאוד אנשים ידעו את זה", אמר טילי בהתייחס לטניסאית.

טניסאי בריטי אנדי מארי. רויטרס
גם הוא חוזר. אנדי מארי/רויטרס

אבל לא רק טניס הנשים עשוי לקבל בחזרה את הכוכבת הגדולה שלו. טילי טוען שייתכן מאוד שנובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי, שניים מהטניסאים הטובים ביותר בסבב שנעדרו מהגראנד סלאם האחרון, עשויים לחזור ולהשתתף בגראנד סלאם הראשון של השנה הבאה, כמו גם קיי נישיקורי.

"היו הרבה דאגות סביב מצבם של אנדי מארי, נובאק דג'וקוביץ' וקיי נישיקורי. אני יכול לאשר שמארי מתאמן ומצפה לשנה נהדרת ב-2018. זה כאב לאנדי לראות את רפא נדאל ורוג'ר פדרר חולקים את כל התארים ב-2017 ואנחנו יודעים שהוא יחזור. הוא רוצה לחזור להיות מספר 1 בעולם", אמר טילי.

אגב, כל אחד מהזוכים באליפות אוסטרליה בגברים ובנשים יגרוף לכיסו סכום שיא של לא פחות מ-4 מיליון דולרים, כאשר סך הכול יחולקו פרסים בסך 55 מיליון דולר. "זו הפעם הראשונה שכל זוכה בטורניר יקבל 4 מיליון דולר, זה לא קרה בשום גראנד סלאם אחר או כל טורניר אחר בעבר", התגאה טילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully