וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמפאולי: "הגבהים גרמו לנו לסבל בעבר". דאגה ממצב המגרש באקוודור

מאמן ארגנטינה דיבר לקראת המשחק הגורלי באקוודור (02:30, ספורט 1): "יש לנו את מסי ואנחנו מאמינים". שעות ספורות לפני המשחק: המגרש מוצף בשלוליות, בנדטו שוב יפתח, די מריה כשיר. וגם: מספרי הקמפיין המביך של האלביסלסטה

AP

רק לפני קצת יותר משלוש שנים הגיעה ארגנטינה עד לגמר המונדיאל, שם הפסידה בצורה כואבת לגרמניה 1:0 משער ניצחון של מריו גצה. הלילה (02:30, ספורט 1), סגנית אלופת העולם תתארח אצל אקוודור למשחק שהפסד בו ואולי גם תיקו, יחסל את סיכוייה להעפיל לרוסיה וישאיר את ליאונל מסי בבית. אגב, בארגנטינה מודאגים מאוד ממצב המגרש שנכון לעכשיו, כשנותרו פחות מ-24 שעות לפתיחת ההתמודדות הזו המשטח בקיטו מוצף בגלל הגשמים העזים שירדו בעיר ואלו בהחלט לא בשורות טובות לשחקנים הטכניים של ארגנטינה ובראשם כמובן ליאונל מסי.

עוד בנושא:

בדרום אמריקה טוענים: "ניימאר הבטיח למסי שיסייע לארגנטינה לעלות"
כל התסריטים לקראת מחזור הסיום בדרום אמריקה
בילארדו: "יש אווירה של פחד בארגנטינה, הכול תלוי במסי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה לא טוב לארגנטינה. מצב המגרש באקוודור/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעם אחת בלבד בהיסטוריה ניצחו האלביסלסטה את אקוודור בקיטו שנמצאת בגובה של 2,850 מטר וחורחה סמפאולי המאמן הלחוץ התייחס לכך ואמר במסע"ת לפני המשחק: "הגובה הרב זה נושא שכבר עלה לארגנטינה בהיסטוריה שלה, אבל אנחנו תמיד מאמינים. יש לנו את מסי, יצרנו 28 מצבים בשני המשחקים האחרונים ויש לנו את הכלים לעשות את זה ב-90 דקות. החולצה של נבחרת ארגנטינה תמיד צריכה להיות בטופ". סמפאולי נשאל על ההרכב שאיתו הוא הולך לעלות ואמר: "יש לנו הרבה שחקנים שמוכנים למשחק הזה, לי יש עדיין התלבטויות בכמה עמדות". על אנחל די מריה אמר: "הוא מוסיף לנו המון והוא אחד השחקנים הטובים בעולם. אין לי התלבטות לגביו".

גם אם ארגנטינה תעלה בסופו של דבר למונדיאל, הקמפיין הזה ייזכר כאחד הגרועים בתולדותיה. האלביסלסטה החליפו שלושה מאמנים במהלך הקמפיין הזה (טאטה מרטינו ואדגרדו באוסה קדמו לסמפאולי), כאשר לא פחות מ-59 שחקנים שונים זומנו לנבחרת כשרק 42 שיחקו. השחקן היחיד ששיחק בכל המשחקים במהלך הקמפיין הוא סרחיו רומרו השוער. גם מסי יזכור את הקמפיין הזה כאחד המסוייטים שלו. הכוכב הארגנטינאי כבר הספיק לפרוש מהנבחרת ולחזור בו. לאחר מכן מסי ספג השעייה ארוכה שבוטלה והנה הוא שוב האיש שצריך להציל אומה שלמה ממבוכה גדולה. אגב, גם שלושה נשיאי התאחדות התחלפו במהלך הקמפיין הזה.

ומה לגבי ההרכב איתו צפוי סמפאולי לפתוח במשחק הגורלי? בתקשורת בארגנטינה מדווחים שחאבייר מסצ'ראנו שפתח כבלם במשחקים האחרונים של הנבחרת, יוסט למרכז השדה ויפתח בקישור האחורי לצידו של לוקאס ביגליה. חורחה סמפאולי אישר גם שאנחל די מריה ימשיך לפתוח למרות שהוא אינו כשיר לחלוטין ולמרות שעוזרו המליץ לו לא לפתוח איתו. מרקוס אקוניה צפוי לפתוח בצד שמאל של הקישור כשבחוד לפני מסי דריו בנדטו ימשיך לקבל קרדיט למרות שעל הספסל יושבים שני כוכבים כמו פאולו דיבאלה ומאורו איקרדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. רויטרס
אומה שלמה תלויה ברגל שמאל שלו. ליאונל מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully