וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמה רשימת 30 המועמדים לתואר כדור הזהב של פרנס פוטבול

מגזין הכדורגל פרסם את הרשימה, שכוללת כמובן את הפייבוריט כריסטיאנו רונאלדו ואת ליאונל מסי, ניימאר, רוברט לבנדובסקי סרחיו ראמוס, לוקה מודריץ', ג'אנלואיג'י בופון ואנטואן גריזמן

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
יהיה שוב סיייייייי? רונאלדו/רויטרס

רשימת המועמדים לכדור הזהב של פרנס פוטבול פורסמה היום (שני). יש לציין כי זו רשימה התחלתית של 30 שחקנים, מתוכה יישארו בסופו של דבר שלושה שיתחרו על התואר. כזכור, הפרס ניתן עכשיו רק מטעם המגזין פרנס פוטבול ולא שייך לפיפ"א מאז 2016. ארגון הכדורגל העולמי מעניק תואר בנפרד. הטקס של פרנס פוטבול ייערך בלונדון בסוף אוקטובר.

המועמד הבכיר לזכות בתואר הוא כמובן כריסטיאנו רונאלדו, שהוביל את ריאל מדריד לזכייה בליגת האלופות כשהוא כובש עשרה שערים בשלבי הנוקאאוט (צמד בחוץ מול באיירן מינכן ושלושער בבית, שלושער ביתי מול אתלטיקו מדריד וצמד בגמר מול יובנטוס). גם בנבחרת הוא הוביל את הפורטוגלים עם 15 שערים בקמפיין מוקדמות גביע העולם עד כה.

רשימת 30 המועמדים: ניימאר (ברצלונה, פ.ס.ז'), לוקה מודריץ' (ריאל מדריד), פאולו דיבאלה (יובנטוס), מרסלו (ריאל מדריד), אנגולו קאנטה (צ'לסי), לואיס סוארס (ברצלונה), סרחיו ראמוס (ריאל מדריד), יאן אובלק (אתלטיקו מדריד), פיליפה קוטיניו (ליברפול), דריס מרטנס (נאפולי), קווין דה בראונה (מנצ'סטר סיטי), רוברט לבנדובסקי (באיירן מינכן), דויד דה חאה (מנצ'סטר יונייטד), הארי קיין (טוטנהאם), אדין דז'קו (רומא), אנטואן גריזמן (אתלטיקו מדריד), טוני קרוס (ריאל מדריד), ג'אנלואיג'י בופון (יובנטוס), סאדיו מאנה (ליברפול), רדאמל פלקאו (מונאקו), ליאונל מסי (ברצלונה), פייר אמריק אובמיאנג (בורוסיה דורטמונד), אדינסון קבאני (פריס סן ז'רמן), מאטס הומלס (באיירן מינכן), קארים בנזמה (ריאל מדריד), כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד), אדן הזאר (צ'לסי), לאונרדו בונוצ'י (יובנטוס ומילאן), איסקו (ריאל מדריד), קיליאן אמבפה (מונאקו ופריס סן ז'רמן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully