וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: "ניימאר הבטיח למסי שיסייע לארגנטינה לעלות"

על פי דיווחים בדרום אמריקה, קפטן ברזיל שוחח עם חברו והבהיר כי יעשה הכול כדי שברזיל תנצח את צ'ילה. די מריה יירד לספסל במשחק ההכרעה באקוודור (ד', 2:30, ספ'1) כי "קרס מנטלית"?

רויטרס

האם נבחרת ארגנטינה תשרוד עוד דרמה? הבית הדרום אמריקאי יינעל מחר בלילה (בין שלישי לרביעי, כל חמשת המשחקים ב-2:30) עם מחזור הכרעה בו חמש נבחרות נאבקות על שני כרטיסים וגם על מקום בפלייאוף, כשהאלביסלסטה המדורגים במקום השישי עלולים למצוא עצמם מחוץ לגביע העולמי לראשונה מאז 1970. ניצחון יבטיח לליאונל מסי וחבריו לפחות את המקום בפלייאוף (מפגש עם ניו זילנד) אך מדובר במשחק חוץ באקוודור, שם ארגנטינה ניצחה רק פעם אחת ב-50 השנים האחרונות (0:2 ב-2001). צ'ילה השלישית תעפיל אם תנצח בברזיל שכבר עלתה, פרו וקולומביה בקרב ישיר על הכרטיס וגם פרגוואי השביעית בתמונה וזקוקה לניצחון על ונצואלה.

עוד בנושא:
כל התסריטים לקראת מחזור הסיום בדרום אמריקה
בילארדו: "יש אווירה של פחד בארגנטינה, הכול תלוי במסי"
ארגנטינה בלחץ: "מסי הורה לאנשי הנבחרת להתנתק מהתקשורת"

שחקני נבחרת ארגנטינה באימון. רויטרס
כל העיניים אליהם. שחקני נבחרת ארגנטינה/רויטרס

אקוודור - ארגנטינה (ספורט1)

כמה לחץ במחנה הארגנטינאי. אחרי שליאונל מסי וחאבייר מסצ'ראנו ביקשו מהחברים להתנתק מהרשתות החברתיות והתקשורת, הנבחרת הגיעה לגויאקיל וזכתה לאבטחה כבדה. ההתאחדות הארגנטינאית מוטרדת מאובדן הכנסות של 20 מיליון דולר במקרה של אי העפלה, וגם פיפ"א ואדידס מודאגות מהאפשרות שאחת הנבחרות הבכירות בעולם לא תהיה ברוסיה.

בקיטו לא ניצחה ארגנטינה כאמור מאז 2001, ובאופן מסורתי מדובר במגרש קשה שנמצא בגובה של 2,782 מטר מעל פני הים. אקוודור אמנם יצאה מתמונת הסיכויים בעקבות שלושה הפסדים רצופים, אך תשמח להיות חתומה על התוצאה שתרעיד את הכדורגל העולמי. פאולו דיבאלה ומאורו איקרדי, שלא שותפו ב-0:0 המאכזב נגד פרו, צפויים להמתין על הספסל גם הפעם. חורחה סמפאולי מתכוון לשלב את אנסו פרס ואדוארדו סאלביו בהרכב, בזכות היכרותם רבת השנים מבנפיקה, על חשבון אבר באנגה וככל הנראה אנחל די מריה, שלטענת רבים בארגנטינה סובל מקריסה מנטלית. אפשרות נוספת היא שפדריקו פאסיו יהיה אחד משלושת הבלמים וחאבייר מסצ'ראנו יוסט לקישור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנחל די מריה שחקן נבחרת ארגנטינה מאוכזב. AP
סמפאולי מעריך אותו, אבל לא בטוח שיעמוד במעמסה. אנחל די מריה/AP

ברזיל - צ'ילה (ספורט2)

אלופת דרום אמריקה קפצה למקום השלישי בעקבות הניצחון הדרמטי על אקוודור, אבל כדי להבטיח העפלה למונדיאל היא זקוקה לניצחון על אדמת ברזיל - דבר שלא עשתה מעולם. גם תיקו עשוי להספיק בהתאם לתוצאות האחרות, אך קלאודיו בראבו לא מתכוון לעקוב: "אנחנו לא מוטרדים מהמשחקים האחרים, אלא חושבים רק איך ניקח נקודות בברזיל. אני חושב שיש לנו את הנשק כדי לגרום להם נזק, יש לנו את השחקנים לכך. נשחק בסגנון שלנו וננסה לעשות היסטוריה". ארתורו וידאל מושעה וצ'ארלס אראנגיס בספק, כשמנגד טיטה צפוי לבצע שינויים בהרכב וגיבור פלמייראס, החלוץ גבריאל ז'סוס, חוזר לאצטדיון אותו עזב בהתרגשות לפני כמעט שנה ומקווה להשיג "סיום מושלם לקמפיין". על פי דיווחים בדרום אמריקה, ניימאר שוחח עם חברו מסי והבטיח כי "יעשה הכול כדי לנצח את צ'ילה ולסייע לארגנטינה להגיע למונדיאל".

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל עם ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה, 2016. GettyImages
נתן הבטחה. ניימאר עם ליאונל מסי/GettyImages

פרו - קולומביה (ספורט3)

החמישית מארחת את הרביעית לקרב ישיר. ניצחון בצירוף איבוד נקודות של צ'ילה בברזיל או ניצחון קטן יותר של ארגנטינה באקוודור, ישלח את פרו למונדיאל ראשון מאז 1982, אחרי שצברה 11 נקודות מ-15 האחרונות במוקדמות. קולומביה יכולה להעפיל למונדיאל שישי בתולדותיה גם במקרה של תיקו (אם צ'ילה תפסיד לברזיל או שארגנטינה לא תנצח באקוודור) והיא לא הפסידה משחק מוקדמות בלימה כבר 36 שנה, עם שמונה ניצחונות בתשעה משחקים. אוסקר מוריו צפוי להחליף את כריסטיאן ספאטה המורחק אצל האורחת, כשדויד אוספינה ימשיך בין הקורות למרות הטעויות שהובילו להפסד הביתי 2:1 מול פרגוואי.

פאולו גררו שחקן נבחרת פרו. רויטרס
פרו לא ניצחה את קולומביה בבית מאז 1981. פאולו גררו/רויטרס

אורוגוואי - בוליביה (ספורט4)

הסלסטה עשו את שלהם עם התיקו בוונצואלה והבטיחו כבר שם מעשית את הכרטיס למונדיאל. הם צפויים להשלים את העבודה באופן רשמי לעיני הקהל הביתי במונטבידאו. באורוגוואי עסוקים בעיקר בבעיות הכשירות של לואיס סוארס, שלטענת ברצלונה זקוק לניתוח להסרת ציסטה מברך ימין, אך לדברי מאמנו בנבחרת אוסקר טבארס הוא כשיר: "מבחינתנו הוא יכול לשחק ומבחינת החזרה שלו לכושר, הוא תמיד יכול להפתיע אתכם. הוא תמיד יכול להוציא אותנו מהקבר".

לואיס סוארס שחקן נבחרת אורוגוואי עם ילדיו. רויטרס
כשיר או לא כשיר? לואיס סוארס/רויטרס

פרגוואי - ונצואלה (פריצות בספורט1)

אף אחד לא ספר את האליברוחה, אבל משום מקום גם הם במאבק של מחזור הסיום וההגרלה סידרה להם משחק נוח למדי. ונצואלה אמנם ניצחה בביקור האחרון בפרגוואי, אבל בקמפיין הזה השיגה ניצחון בודד ב-17 משחקים ותלויה בעיקר ביכולת של השוער העולה ווילקר פארינייס, שהביא במו ידיו שלוש תוצאות תיקו רצופות. המארחת תעלה אוטומטית למונדיאל תשיעי בתולדותיה אם תנצח ובמקביל ארגנטינה תאבד נקודות וצ'ילה תפסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully