וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש יוצג מחר כמאמנה החדש של נבחרת ישראל בכדורסל

9.10.2017 / 13:46

המאמן היוצא של העתודה והפועל אילת יוצג במסיבת עיתונאים רשמית ב-16:30 במשרדי האיגוד. קטש צפוי לקבל במקביל את אימון הנבחרת האולימפית כדי לנסות להריץ שחקנים לבוגרת

מאמן הפועל אילת עודד קטש. לירון מולדובן
אתגר חדש. קטש/לירון מולדובן

עודד קטש יוצג מחר (שלישי) כמאמן נבחרת ישראל החדש, במסיבת עיתונאים שתתקיים ב-16:30 במשרדי איגוד הכדורסל. קטש ויו"ר הוועדה המקצועית עמוס פרישמן ערכו פגישה, שבה נסגרו כל הפרטים, ומאמן היוצא של נבחרת העתודה והפועל אילת ימונה למחליפו של ארז אדלשטיין.

קטש צפוי לקבל במקביל את אימון הנבחרת האולימפית, לה אין שום משימה או קמפיין רשמי בשנה הקרובה, כדי לנסות להריץ שחקנים לקראת שילובם בעתיד בנבחרת ישראל. סוגיית עוזרי המאמן של נבחרת ישראל תקבע רק לאחר מינויו של קטש, וייתכן אחרי שיבחר את הסגל הרחב של הנבחרת שיוגש לפיב"א בשבוע הבא.

כבר ב-18 באוקטובר, יום רביעי הבא, צריכים באיגוד הכדורסל להגיש לפיב"א רשימה של 24 שחקנים שמתוכם יצאו 12 השחקנים למשחקים נגד אסטוניה ב-24 בנובמבר בישראל וביוון ב-27 בנובמבר.

עוד בנושא

כתבי אישום בנבחרת ישראל: ג'ייק כהן וכרם משעור יעמדו לדין בגין אי התייצבותם
תירוצים שלא יאמנו: התפיסה השגויה של אדלשטיין מסבירה את כישלון הנבחרת
כל מילה מיותרת: האם ארז אדלשטיין אמר או לא אמר את המשפט הזה?

מאמן גלבוע/גליל עליון, עודד קטש, חוגג אליפות. ברני ארדוב
אלוף לשעבר. קטש/ברני ארדוב

קטש, שיחגוג מחר את יום הולדתו ה-43, שיחק לאורך הקריירה במכבי דרום, מכבי רמת גן, הפועל גליל עליון, מכבי תל אביב ופנאתינייקוס, אותה הוביל ב-2000 לזכייה ביורוליג על חשבון מכבי תל אביב. לאחר שפרש בגיל 29 בלבד בגלל פציעה קשה, הוא הפך למאמן גליל עליון וב-2007 מונה לתפקיד מאמן מכבי תל אביב, אך התפטר כעבור חצי שנה בלבד אחרי סדרת תוצאות רעות.

הוא חזר לגלבוע/גליל וזכה עמה באליפות מפתיעה ב-2010. במקביל, הוא הפך לעוזר מאמן נבחרת ישראל (בין 2010 ל-2013) ואימן גם את הפועל ירושלים במשך כשנה וחצי ואז את הפועל אילת בשתי קדנציות וביניהן, את הפועל תל אביב. בינואר האחרון מונה למאמן נבחרת העתודה של ישראל, אותה הוביל לגמר אליפות אירופה בחודש יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully