וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה סיימה קמפיין מושלם ושיא כיבושים, מאמן סקוטלנד מפתיע: "אנחנו בנחיתות גנטית"

אלופת העולם שוב הוכיחה את עוצמתה, יוגי לב מסרב להתלהב ומאיץ בשחקניו להשתפר, מנהל הנבחרת מבהיר שהמאמן לא ישוחרר לבאיירן מינכן. גורדון סטראכן מנתח את הכישלון של סקוטלנד: "זו לא הטכניקה, יש לנו בעיה פיזית"

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים. רויטרס
הכי טובה מאז רומניה 98. גרמניה מפציצה/רויטרס

אלופת העולם מוכיחה שגם למונדיאל הבא היא מגיעה כאחת הפייבוריטיות הבכירות, ושיהיה קשה מאוד לקחת ממנה את התואר. נבחרת גרמניה השלימה אתמול (רשון) קמפיין מושלם במוקדמות המונדיאל, כשגברה 1:5 על אזרבייג'אן בקייזרסלאוטרן, וסיימה את הבית המוקדם עם עשרה ניצחונות בעשרה משחקים. הגרמנים סיימו עם הפרש השערים הטוב אי פעם במוקדמות - פלוס 39 - ושיא כיבושים במוקדמות: 43 שערים. עד עתה הפרש השערים הטוב ביותר במוקדמות מונדיאל באירופה היה של רומניה לפני צרפת 1998 - פלוס 33. גרמניה ניצחה במוקדמות 0:8 ו-0:7 את סן מרינו, שסיימה את הבית עם עשרה הפסדים והפרש שערים מינוס 49.

עם זאת, למרות הכושר המרשים והמאזן המושלם, מאמן הנבחרת יוגי לב ממשיך להאיץ בשחקניו לקראת הטורניר בקיץ הבא ברוסיה. "העפלה לטורניר זה דבר אחד, אבל זאת רק ההעפלה לגביע העולמי", אמר המאמן, "בימים האחרונים דיברתי עם השחקנים בנבחרת על הציפיות שלנו, כך שלכל השחקנים תהיה את האפשרות להכין את עצמם בצורה הכי טובה לטורניר. חשוב מאוד עבור כל שחקן להיות בכושר טוב ולהיות מוכן, בגלל שזה רגע קריטי עבורנו. כל שחקן חייב להיות מוכן מבחינה מנטלית כבר בשלב מוקדם של העונה. כולם יודעים שבגביע העולמי אתה פוגש יריבות שונות לגמרי מאלה שאתה פוגש במוקדמות".

הדיווחים בגרמניה בימים האחרונים טוענים כי באיירן מינכן תפנה ליוגי לב בנסיון למנותו למאמן הקבוצה אחרי הקיץ הבא, למרות החוזה שלו בנבחרת עד 2020. מנהל הנבחרת אוליבר בירהוף הבהיר שהוא לא ישוחרר: "ללא שום ספק, עם האיכויות שלו, יוגי יכול לאמן כל קבוצה בעולם, ואני חושב שיש בו התעניינות, אבל יש לו חוזה עד 2020, ואם באיירן תפנה, אדחה אותה".

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. רויטרס
המונדיאל זה סיפור אחר, וגם בו גרמניה מנצחת. לב/רויטרס

גורדון סטראכן: "לסקוטלנד יש בעיה פיזית"

* סקוטלנד פספסה אתמול אפשרות להעפיל לפלייאוף, כשסיימה ב-2:2 בלבד מול סלובניה. הסקוטים עוד הוליכו 0:1 והיו קרובים למקום השני בבית, אבל נקלעו לפיגור 2:1 והשוו לפני הסיום. מי שסיימה במקום השני היא נסחרת סלובקיה, שהביסה 0:3 את מלטה. בסיום מאמן סקוטלנד גורדון סטראכן טען: "מבחינה גנטית אנחנו בפיגור. בקמפיין האחרון היינו הנבחרת השנייה הכי נמוכה, מלבד ספרד. היינו צריכים לבחור נבחרת שתמודד עם גובה ופיזיות במצבים נייחים. אנחנו צריכים לעבוד על דברים מבחינה גנטית, אולי ניקח נשים גדולות עם גברים ונראה מה אפשר לעשות עם זה... אבל זאת בעיה, כי אנחנו צריכים להילחם קשה יותר על כל כדור גובה ולקפוץ גבוה יותר מכל נבחרת אחרת. אף אחד לא יגיד לי שהטכניקה שלהם, אולי חוץ משחקן אחד, היא טובה יותר מאשר שלנו. אבל יש לנו בעיה פיזית. אנחנו צריכים לחפות על זה ולהילחם בעזרת נחישות טהורה, מיומנות ומוסר עבודה. וזה לוקח ממך הרבה".

עוד באותו נושא

פולין במונדיאל אחרי 2:4 על מונטנגרו, סקוטלנד נשארה בחוץ

לכתבה המלאה
כריסטוף ברה שחקן נבחרת סקוטלנד מאוכזב. רויטרס
השריר הקצר. סקוטלנד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully