וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "במכבי חיפה צריכים ללמוד מהפועל באר שבע איך לשמוח"

9.10.2017 / 14:25

המאמן סיפר במסע"ת: "ראיתי איך באר שבע שמחה אחרי ניצחון בגביע הטוטו. לא יכול להיות שתהיה אווירה של פאניקה". על מינוי מנהל מקצועי: "אין לי בעיה שטוני ינחת בישראל מחר"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה ערכה היום (שני) מסיבת עיתונאים לקראת החזרה מהפגרה ומשחק הליגה נגד מכבי פתח תקוה בחוץ ביום שבת (18:00).

המאמן גיא לוזון אמר: "עם כל הביקורות והשליליות הלא פרופורציונליות, אנחנו הקבוצה שצברה הכי הרבה נקודות בשלושת המחזורים האחרונים, שבע מתשע ואנחנו צריכים להמשיך במומנטום הזה. בראש ובראשונה להביא תוצאות. אני נמצא עם השחקנים כל יום ואני רואה שהם לא נותנים להלך הרוח הלא פרופורציונלי להשפיע עליהם. כל עוד אנחנו ביחד, נביא את התוצאות".

המאמן הוסיף: "בניגוד לעונה שעברה, אנחנו באים למשחקי בית ומנצחים וזה הכי חשוב. יש לנו 100 אחוזי הצלחה בבית וזה לא דבר של מה בכך. המטרה היא להביא את מלוא הנקודות בפתח תקוה, למרות שמדובר ביריבה טובה ועיקשת. להיסטוריית המפגשים בין הקבוצות אין שום משמעות".

לוזון המשיך להתייחס לביקורות: "כל משחק שאנחנו לא עושים תוצאה טובה אנחנו בדאון טוטאלי, 'נגמרה העונה', 'הולכים לים'. ראיתי השבוע את מכבי פתח תקוה נגד הפועל באר שבע בגביע הטוטו. באר שבע שיחקה פחות טוב, אבל איפשהו קינאתי בשמחת הניצחון שלה. הם שמחו על הניצחון למרות שהם שיחקו פחות טוב, למרות שזה המפעל הרביעי בחשיבותו. זו הייתה שמחה אמיתית ואני חושב שאנחנו צריכים ללמוד מזה. אני חושב שבמכבי חיפה צריכים לדעת לשמוח, אנחנו כמועדון צריכים להיות מאושרים מניצחונות".

המאמן סיכם: "יש לנו 10 נקודות, אבל האווירה סביבנו היא כאילו אנחנו במינוס 2. יכול להיות שהאווירה תהיה פאניקה, יורדים, מרוסקים? לא. אני והשחקנים לא ניתן לאווירה הזו להשתלט עלינו".

על האפשרות של מינוי מנהל מקצועי, אמר לוזון: "כל חיי הייתי מאמן קבוצה לבד, אבל עבדתי גם עם מנהל מקצועי. אין לי בעיה לעבוד כך או אחרת. אין לי בעיה שטוני ינחת מחר".

עוד בנושא:

מכבי חיפה הציעה לטוני להגיע בעונה הבאה. גורם: "אסטרטגית, זה טוב למועדון"
מ.ס אשדוד: עמיר תורג'מן צפוי להתמנות למאמן ביום שלישי
הבי מנטל: מה חשיבות הנושא המנטלי? ארבע דעות של אנשי כדורגל
מכבי פתח תקוה: שיחה קשה בין שרון מימר לשלומי ארבייטמן

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
מבקש ללמוד לחגוג. לוזון/שלומי גבאי

האימון אתמול התנהל באווירה רגועה יחסית. חיפה חסרה את שחקני הנבחרות, ומנהלת מעקב אחר ניקיטה רוקאביציה שייכלל בסגל למשחק הגומלין מחר מול סוריה. ארנסט מאבוקה וגיורגי קוסטדינוב אמורים לנחות בקרוב ורק ביום חמישי האימון ייערך בסגל מלא. בעקבות העובדה הזאת, לוזון הודיע אתמול לשחקנים כי היום ייערך אימון כפול, ומחר השחקנים יזכו ליום מנוחה אחרון וישובו לכפר גלים ביום רביעי. עומרי בן הרוש יחזור לעמדת המגן השמאלי והשאלה היא האם יתבצע שינוי נוסף, כשגיורגי קוסטדינוב ישוב להרכב. גילי ורמוט ייכלל בסגל, אך עדיין לא ברור האם יפתח בהרכב. עמוס לוזון לא נכח במשחק האחרון של חיפה מול אשדוד, ובשבת הוא אמור לשבת ביציע במושבה. "זה המשחק היחיד שבו לעמוס יהיה קשה להיות בעד גיא", אמרו אתמול בפתח תקוה.

הקשר הברזילאי קאיו עדיין רחוק מלהרשים את לוזון ובמועדון מצפים ממנו שיעלה את רמת המשחק שלו, אחרת ימשיך לשבת על הספסל. "גיא התעקש והוא עלה הרבה מאוד כסף. אבל אי אפשר לשתף שחקן רק בגלל העלויות שלו. הוא שחקן זר ומטבע הדברים לוקח לו זמן להתאקלם. אין לנו ספק שבסוף הוא יצליח", אמרו במועדון. בהתאם לחוות הדעת של השחקנים לאחר המחנה, אליסון דוס סנטוס ממשיך להיות הזר המוביל בקבוצה. "אני מזכיר שכשאליסון הגיע לארץ במכבי פתח תקוה לא היו סגורים אם כדאי להשאיר אותו, והיום הוא הזר המוביל בקבוצה שלנו. צריך לתת לזרים עוד זמן לפני שקוטלים אותם", הזכיר אותו גורם. במועדון מצפים גם מארנסט מאבוקה, שנשאר על הספסל בניצחון קמרון על אלג'יריה, לשפר את רמת המשחק שלו, בעיקר בכל הקשור למשחק ההגנה.

בחיפה אישרו את הפרסום אתמול לפיו הקשר הניגרי קלצ'י אוניווני נחת וערך בדיקות רפואיות. מערך הסקאוטינג של המועדון ינחית בקרוב שחקן נוסף להתרשמות בנוער.

טוני מנהל ספורטיבי חטאפה. האתר הרשמי של חטאפה, אתר רשמי
יגיע בכל זאת? טוני/אתר רשמי, האתר הרשמי של חטאפה

"אני מעריך שבחודשים הקרובים נמנה מנהל ספורטיבי חדש לקבוצה. מי זה יהיה? עדיין לא ידוע. טוני זאת אפשרות. זה תלוי בו, ואם ירצה הוא יהיה המנהל המקצועי בקיץ". כך הגיב אתמול גורם במכבי חיפה לפרסום לפיו במועדון הציעו לספרדי להצטרף למועדון החל מהעונה הבאה. בחיפה ציינו כי לא הגדירו מועד למינוי המנהל הספורטיבי. "ברגע שנמצא מישהו טוב, נצרף אותו. אין לחץ של זמן. טוני קיבל מסר שאנחנו רוצים אותו לעונה הבאה. הוא כרגע בבית, ללא עבודה, כך שהאפשרות שלו היא בהחלט ריאלית".

הרעיון למנות מנהל ספורטיבי נולד עוד בקיץ, אולם בעקבות אי הגעת הספרדי, שמועמדותו עלתה שוב בימים האחרונים, הוחלט שגיא לוזון יהיה הסמכות הבלעדית בנוגע להחתמת שחקנים. עזיבת טור כריסטיאן קרלסן הותירה חלל ובמועדון מתכוונים למלא אותו באיש מקצוע זר, על אף האכזבה מהנורבגי.

(עדכון ראשון: 10:56)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully