וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: עמיר תורג'מן צפוי להתמנות למאמן ביום שלישי

9.10.2017 / 10:41

במועדון ממתינים לסיום המשימה של נבחרת ישראל כדי לסכם עם עוזרו של אלישע לוי. תורג'מן כבר קיבל את ברכת הדרך מבית"ר תל אביב רמלה: "אם היה מישהו אחר על הכוונת, הוא כבר היה פה"

מאמן בית"ר תל אביב רמלה עמיר תורג'מן. קובי אליהו
באשדוד אמרו: "כולם כאן מחכים שעמיר תורג'מן יסיים את המשחקים בנבחרת ויתפנה לחתום על החוזה"/קובי אליהו

עמיר תורג'מן צפוי להתמנות מחר (שלישי) למאמן מ.ס. אשדוד. במועדון מחכים לסיום המשחק של נבחרת ישראל מול נבחרת ספרד הערב, כדי להאיץ ולסיים את המגעים עם תורג'מן המשמש כעוזרו של אלישע לוי בנבחרת.

אחרי סיום דרכו של ראובן עטר בקבוצה, פנתה מ.ס. אשדוד לבית"ר תל אביב רמלה וקיבלה אור ירוק לפתוח במו"מ עם תורג'מן. מאחר שהמאמן שהה עם נבחרת ישראל בליכטנשטיין ומכיוון שהוא במחנה הנבחרת לקראת המשחק הערב בטדי, נערכה רק שיחת טלפון איתו ממנה עלה כי הוא מעוניין להגיע.

כזכור היה אמור תורג'מן לחתום במ.ס. אשדוד לפני כחודשיים, אבל אז הצדדים לא הגיעו לידי הבנות בעיקר כיוון שתורג'מן רצה לצדו את עוזרו הקבוע ארז בלפר בעוד שבאשדוד רצו בתפקיד את רוני אוואט. בשבוע שעבר עזב אוואט את תפקידו כעוזר ביחד עם ראובן עטר וצדוק מלכה, כך שכעת אין שום בעיה שתורג'מן יגיע ביחד עם בלפר כצוות.

גם הבוקר העביר משה אוחיון הוותיק את האימון של הקבוצה ביחד עם מאמן הכושר יוסי פחימה. זה היה האימון הרביעי שמעביר הקשר מאז פוטר עטר, מה שמחזק את הסיכוי שכבר מחר תורג'מן ימונה למאמן הקבוצה. "אם היה מישהו אחר על הכוונת, הוא כבר היה מגיע", אמרו הבוקר באשדוד. "עצם זה שעבר כמעט שבוע מאז עטר סיים את דרכו בקבוצה וטרם מונה לנו מאמן, מלמד שכולם כאן מחכים שעמיר תורג'מן יסיים את המשחקים בנבחרת ויתפנה לחתום על החוזה במ.ס. אשדוד".

במקביל להבנות שצריכה אשדוד להשיג עם תורג'מן, עדיין צריך להיחתם הסכם מול בית"ר תל אביב רמלה. יו"ר הקבוצה ליאור שחטר, שנתן אור ירוק לתורג'מן לסגור עם אשדוד, עוד צריך לאשר את ההסכם בין המועדונים.

עוד בנושא:

גביע הטוטו לאומית: מכבי אחי נצרת והפועל רמת גן עלו לחצי הגמר
מכבי פתח תקוה: שיחה קשה בין שרון מימר לשלומי ארבייטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully