וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה רוצה את גריזמן בקיץ הבא, אנדרה גומש לכלך על מסי?

על פי "מונדו דפורטיבו", הקטלאנים מעוניינים בכוכב אתלטיקו מדריד, שסכום השחרור שלו יעמוד על 100 מיליון יורו. הפורטוגלי גילה לרונאלדו סודות וטען כי הפרעוש משפיע לרעה על ואלוורדה?

one

ברצלונה פתחה את העונה בליגה הספרדית בסערה ואחרי שבעה מחזורים היא עדיין עם מאזן מושלם. אלא שאחרי עונה שהסתיימה ללא תארים ואחרי שניימאר עזב לפריס סן ז'רמן בקיץ, בקטלאוניה כבר חושבים על העתיד וסימנו את הרכש הגדול שלהם לקיץ 2018: אנטואן גריזמן.

על פי "מונדו דפורטיבו", בבארסה מעוניינים בכוכב אתלטיקו מדריד, כאשר החל מה-1 ביולי, סכום השחרור שלו יירד ל-100 מיליון יורו "בלבד". שלושת ראשי הצוות המקצועי בברצלונה, פפ סגורה (מנהל תחום הכדורגל במועדון), רוברט פרננדס (המנהל המקצועי) והמאמן ארנסטו ואלוורדה תמימי דעים לגבי רצונם להביא את גריזמן, שבמרץ הקרוב יהיה בן 27. בבארסה מאמינים שגריזמן הוא השילוב המושלם לצד ליאונל מסי.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
"רק" 100 מיליון יורו. גריזמן/רויטרס

בינתיים, הרכש הצרפתי הגדול של בארסה בקיץ החולף, עוסמאן דמבלה, מנסה לחזור כמה שיותר מהר למגרשים. דמבלה, שנפצע לתקופה ארוכה, מגיע כל יום למתחם האימונים של הקבוצה ומקווה להתחיל לשוב לאימוני ריצה בתוך חודש. ההערכה היא כי אם ההתקדמות שלו תמשיך בקצב הנוכחי והרצוי, בעוד כחודשיים הוא יוכל לשוב לאימונים מלאים ולאחר מכן גם למגרשים. עד שזה יקרה, בקבוצה סימנו את חוסה ארנאיס בן ה-22, שהצטרף בתחילת העונה מוויאדוליד לברצלונה ב', בתור מחליפו של דמבלה והוא עשוי לזכות לכמה הזדמנויות עם הקבוצה הבכירה במשחקים הקרובים.

מי שנמצא תחת סערה הוא אנדרה גומש. הפורטוגלי, שהגיע בקיץ שעבר מוולנסיה ומתקשה להרשים, צוטט לקראת משחק ההכרעה של נבחרתו מול שוויץ במוקדמות המונדיאל, בעיתון "רקורד" הרואה אור במולדתו, כאומר: "מעולם לא אמרתי מילה רעה על ליאו מסי או על ואלוורדה". הדברים האלה מגיעים לאחר שלפני שלושה ימים נטען בספרד כי גומש גילה לכריסטיאנו רונאלדו סודות מתוך ברצלונה ואמר לו כי הוא יותר טוב ממסי וכי "הפרעוש" משפיע בצורה לא טובה על ואלוורדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully