וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילארדו: "יש אווירה של פחד בנבחרת ארגנטינה, הכל תלוי במסי"

המאמן שהוליך את האלביסלסטה לזכייה במונדיאל 86': "עכשיו נראה מי הווינרים ומי הלוזרים". ב"ספורט" תקפו: "פרדוקס שהאנשים בארגנטינה שביקרו את מסי, מצפים עכשיו שהוא יציל אותם"

רויטרס

"יש אווירה של פחד בנבחרת ארגנטינה, ועכשיו נראה מי הם השחקנים הווינרים ומי הלוזרים". כך אמר הלילה (בין ראשון לשני) מאמן האלביסלסטה לשעבר ואלוף העולם ב-1986, קרלוס בילארדו, וביטא היטב את הלך הרוח לקראת המשחק המכריע נגד אקוודור בלילה שבין שלישי לרביעי.

ניצחון בקיטו יבטיח לארגנטינה לפחות את המקום החמיש וגם תיקו אמור להספיק, אבל בנבחרת קיים לחץ רב. האלביסלסטה ניצחו רק פעם אחת בעבר בקיטו שבה ייערך המשחק, ובשלושת המשחקים האחרונים שלה שם, היא הפסידה פעמיים.

אם המאזן לא מספיק, גם היכולת מדאיגה. החבורה התכולה-לבנה הבקיעה שער אחד בלבד בארבעת משחקי מוקדמות המונדיאל האחרונים וגם הוא היה שער עצמי. בנוסף, אף אחד מ-26 שחקני הסגל מעולם לא כבש באצטדיון אטהואלפה בו יתקיים המשחק. התקשורת בארגנטינה כבר הזכירה ש-4 מ-10 הכובשים המצטיינים בליגה האקוודורית הם ארגנטינאים, ותהתה האם לא היה מקום להזמין את אחד מהם, שכבר רגיל לשחק בגובה של 2,850 מטר מעל גובה פני הים.

עוד בנושא:

ארגנטינה בלחץ: "מסי הורה לאנשי הנבחרת להתנתק מהתקשורת"
פולין עלתה למונדיאל, סקוטלנד נותרה עם שיברון לב
מצרים עלתה למונדיאל לראשונה מאז 1990

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. רויטרס
"מדינה שלמה תלויה במסי"/רויטרס

בארגנטינה מקווים לתוצרת מאנחל די מריה. אולי גם מאדוארדו סאלביו שאמור לפתוח באגף הימני ומדריו בנדטו שעל פי האימונים שוב אמור לפתוח בחוד. אבל תשומת הלב נתונה רק לשחקן אחד: ליאונל מסי כמובן.

כמעט כל הידיעות הראשיות במדורי הספורט בארגנטינה משובצות עם תמונה של מסי. נוחת באקוודור, מגיע למלון, עם חורחה סמפאולי באימון. אוהדים ופרשנים רבים איבדו אמון ברוב שחקני הנבחרת (בילארדו: "הכל תלוי במסי") ורוב הדיונים המקצועיים סובבים אותו; היכן הוא צריך להיות מתופקד ומי צריך לשחק לצדו.

ב"ספורט" הקטלאני עוקבים בעניין רב ומחזיקים אצבעות לכוכב הגדול של ברצלונה; הרי כולם רוצים שהוא יהיה במצב רוח טוב אחרי שיחזור מהמשימה הלאומית. "מדינה שלמה תלויה במסי", נכתב בטור של ארנסט פלוץ', "מדינה בה התקשורת לא תמיד דאגה לו כראוי, בה לעולם לא יקבלו שהוא טוב ממראדונה. זה קצת פרדוקס שכל האנשים בארגנטינה שביקרו אותו, מצפים עכשיו שהוא יציל אותם".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

משחקי המחזור האחרון (בין שלישי לרביעי, 2:30)

אקוודור - ארגנטינה

ברזיל - צ'ילה

פרגוואי - ונצואלה

פרו - קולומביה

אורוגוואי - בוליביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully