וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קציקאריס: "שחקנים עשו פרצופים? זה כי אנחנו רבים כל היום"

9.10.2017 / 8:21

מאמן הפועל ירושלים ענה בציניות כאשר נשאל על התגובות של כמה משחקניו, שירדו לספסל בניצחון על נהריה. באלופה הודו: "חייבים לפתוח טוב יותר. יש לנו עוד בעיות בתיאום בהגנה ובהתקפה"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

"אחרי גביע ווינר, אף אחד לא רצה להפסיד גם בפתיחת הליגה. זה היה חשוב לנו ודיברו על זה גם בהנהלת הקבוצה", כך אמר אמש (ראשון) גורם בהפועל ירושלים לאחר שהאלופה פתחה את ליגת העל עם 68:76 בחוץ על עירוני נהריה, שגברה עליהם בשבוע שעבר ברבע גמר המפעל המשני.

למרות הניצחון , המאמן פוטיס קציקאריס רוצה לראות שיפור לקראת פתיחת היורוקאפ ביום רביעי: "אנחנו חייבים לפתוח טוב יותר משחקים, להיות מרוכזים בהגנה. יש לנו עוד בעיות בתיאום בהגנה ובהתקפה, למרות שיש דקות טובות", אמרו בקבוצה.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 68:76 את עירוני נהריה
ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 78:81 את הפועל חולון
דני פרנקו: "שיחקנו נורא". דן שמיר: "נתנו להם להיכנס למומנטום"

מאמן הפועל ירושלים פוטיס קציקאריס. אדריאן הרבשטיין
למרות הניצחון, לא הכל שקט בירושלים. קציקאריס/אדריאן הרבשטיין

לא מעט שחקנים נראו לא מרוצים כאשר הורדו לספסל או ישבו עליו. כאשר המאמן נשאל על כך הוא השיב באירוניה: "שחקנים עשו פרצופים? ברור, כי יש לנו יחסים רעים בקבוצה ורבים כל יום. באמת. אני ציני. זה מה שאתם חושבים שאענה?". אחד מאלה שנראה מצוברח כאשר הוחלף היה קרטיס ג'רלס. על כך אמר המאמן היווני: "אני מרוצה מההתנהלות שלו במשחק ומחלק מבחירת הזריקות שלו. הוא שיחק טוב הגנתית והתקפית. אם הוא פחות מרוצה כשהוא יוצא מהמשחק, ומשחק טוב על הפרקט, זה מה שאעדיף. כל מאמן יגיד שלא משנה מי מתחיל, משנה מי מסיים את המשחק".

קציקאריס סיכם את הניצחון: "במחצית הראשונה הייתה לנו בעיה של תיאום, אותה בעיה שראינו כבר, אבל היה חשוב להשיג ניצחון. נהריה קבוצה טובה, הם השיגו נקודות במתפרצות, אבל העלנו את רמת האגרסיביות שלנו במחצית השנייה, שחקנים השתטחו על הפרקט וזה מה שאני רוצה לראות מהשחקנים שלי".

אוסטין דיי הוסיף: "התחלנו בצורה רגועה מדי, לא היינו מספיק מרוכזים בהגנה. שיפרנו את זה במחצית השנייה ולכן גם ההתקפה השתפרה וזה בא לידי ביטוי. היינו צריכים לשחק יותר טוב במשחק המעבר, נתנו לנהריה נקודות קלות ולכן הפסדנו להם גם בגביע ווינר. באופן אישי, קלעתי והביטחון שלי עלה". על האכזבה האישית שלו במחצית הראשונה אמר דיי: "היה לי איזה איבוד בהתחלה. במחצית השנייה כבר נכנסתי ושיניתי את המנטליות ואת המשחק שלי. כמו שאבא שלי נוהג להגיד לי - 'זה משחק חדש במחצית השנייה ושחקן יכול להשפיע לטובה' וכך אכן היה. חזרנו למשחק. כולם עדיין מנסים להבין את התפקיד שלהם בקבוצה ומה הם צריכים לעשות. אני כאן כי אני רוצה לנצח, כך אני וכך כולם. כולם צריכים להבין שהם צריכים להקריב".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully