וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מדווחים: הביקור של שחקני הנבחרת בכותל "הסתיים בכאוס"

כוכבי ספרד רצו לבקר במקומות הקדושים אבל נתקלו בהמון נרגש ו"נדחפו" לאוטובוס על ידי אנשי הביטחון: "מה שהתחיל בטיול נגמר בעצבים". וגם: מרקו אסנסיו הסתבך עם ציוץ פרו ישראלי, והביקור הסמלי של הצעירים שהפכו לבוגרים

אתר רשמי

שחקני נבחרת ספרד רצו לנצל את הביקור שלהם בעיר העתיקה בירושלים וב"טיירה סנטה", האדמה הקדושה, וערכו אתמול (ראשון) בשעות הערב המאוחרות ביקור בכותל המערבי, לפני המשחק שלהם הערב (שני) מול ישראל במסגרת מוקדמות המונדיאל (21:45, כאן11). אבל זה לא הסתיים בצורה חלקה. לאחר שהאנשים במקום זיהו את כוכבי הכדורגל, נעשתה המולה גדולה סביב השחקנים האורחים, ובתקשורת הספרדית דיווחו על "ביקור שהסתיים בכאוס", כך על פי "אס".

עוד בנושא

הערב בטדי: ישראל - ספרד (21:45, כאן 11)
בנבחרת ישראל אופטימיים: "תוצאה טובה, ונשתיק את הביקורות"
חברי 'לה פמיליה' לתקשורת הספרדית: "צריך להעיף את כל הערבים מהנבחרת"

"הניסיונות של שחקני הנבחרת לראות את האטרקציות התיירותיות בירושלים לא הלכו כשורה", נכתב, "השחקנים והמאמן הלכו לכותל המערבי אחרי ארוחת הערב והגיעו לשם ב-22:15... מה שהתחיל בטיול נגמר בעצבים. השחקנים התקרבו לקיר וניסו להצטלם, אבל כשהקהל הנרגש זיהה אותם והבין שיש פה חברה מכובדת, הדברים הפכו למסובכים. הרבה אנשים ניסו להצטלם עם השחקנים הספרדים, דבר שהוביל להמולה ולחץ ומתיחות עם כוחות האבטחה המקומיים. השחקנים חולצו ונדחפו מחוץ להמון, אבל הצליחו להגיע לאוטובוס בלי בעיות מיוחדות. הביקור ארך יותר מהצפוי, והשחקנים יצאו משם רק ב-23:15, דבר שיוצר הסחת דעת מיותרת לנבחרת".

מספר שחקנים בנבחרת הספרדית העלו בחשבון הטוויטר שלהם תמונות מהכותל. כשמרקו אסנסיו צילם את עצמו וכתב "ביקור תרבותי" עם דגל ישראל ואייקון של "TOP", הוא כצפוי ספג תגובות זועמות מגופים אנטי ישראליים. "זאת לא ישראל, זו פלסטין", נכתב לו בין השאר באלפי התגובות שקיבל.

כמו כן, בספרד התייחסו בגאווה לציון דרך סמלי בכדורגל המקומי. מספר שחקנים בנבחרת הספרדית (דה חאה, איסקו, נאצ'ו, בארטרה, רודריגו ויארמנדי) הוליכו את הנבחרת הצעירה של ספרד לזכייה ביורו לצעירות בקיץ 2013 בטדי. עכשיו הם חוזרים לאותו מקום (אצטדיון טדי), עם אותו מאמן, עם הנבחרת הבוגרת, בדרך למונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully