וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "שיחקנו נורא". דן שמיר: "נתנו להם להיכנס למומנטום"

8.10.2017 / 23:45

מאמן הפועל תל אביב שמר על פרופורציות אחרי הניצחון מול חולון: "זה היה משחק קשה. כששני המועדונים הללו נפגשים אתה יודע שיהיה קרב". שמיר: "יש הרבה דברים שאנחנו צריכים להשתפר בהם"

ברני ארדוב

עונת 2017/18 בליגת העל בכדורסל נפתחה עם שלושה משחקים כשבמוקד עמד המפגש שבו ניצחה הפועל תל אביב את הפועל חולון 78:81 אחרי מותחן. תומר גינת (14 נקודות ו-15 ריבאונדים) וטיווין מקי (16 נקודות) הצטיינו אצל האדומים, בעוד שחולון הציגה את גיא פניני וג'ו אלכסנדר שהגיעו אחרי עונה לא טובה במכבי תל אביב, אבל סיפקו הופעה טובה עבור דן שמיר ולפחות בחולון הם צפויים להיות משמעותיים הרבה יותר.

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בשיניים. דני פרנקו/ברני ארדוב

דני פרנקו, מאמן האדומים שחזר לפרקט אחרי שנת שבתון, אמר בסיום: "זה היה משחק קשה, משחק שאתה לא רוצה להפסיד, עשינו טעויות של התרגשות. שיחקנו נורא היום. הפועל חולון נגד הפועל תל אביב, ואלה שני המועדונים שאני מכיר הכי טוב בחיים, זה קרב זה לא כדורסל. שני מועדונים גדולים, שני מועדונים עם עוצמה, שני קהלים מדהימים. הפועל חולון בנתה את עצמה בגדול, זה קרב, והיה ברור שלא ננצח את זה במשחק יפה. היה משחק לא הכי יפה. תמיד במשחקים האלה בסוף, מנצחת הקבוצה שרוצה את זה יותר. ריבאונד זה לא רק עניין של גובה ואתלטיות, זה גם עניין של לרצות של הטירוף. רצינו את זה".

פרנקו הוסיף: "ליד מאט האוורד חיפשנו שחקן כמו ג'ו אלכסנדר, זה מה שחיפשנו. כשאין אתה מביא את מה שיש, ומה שיש זה מה שג'ף אלן יודע להביא למגרש, אינטנסיביות, מלחמה ואנרגיות, זה הכי דומה להפועל תל אביב ממה שהיה שם בחוץ. זה מאוד פשוט. רביב הוא גם בעל הבית שלנו, ויש את טיי שהוא הרכז שלנו כרגע, הוא יכול לשחק גם ללא הכדור ליד רביב. בירושלים הוא היה רק צריך לעבור את החצי ולסמן תרגיל. פה זה להתחיל את הכל מההתחלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב לפני דן שמיר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
רביב לימונד וברקע דן שמיר/ברני ארדוב

דן שמיר אמר בסיום: "כדורסל זה משחק כזה שאתה לא מצליח לשמור על אותה רמה, לא מתחילים חזק ומגבירים תמיד כמאמר הקלישאה. התחלנו טוב, והתחלנו לא טוב את הרבע השלישי, וזה הכניס אותנו לפיגור שלא הצלחנו לחזור ממנו. יש לנו הרבה דברים לקחת מהמשחק הזה, גם לא מעט דברים טובים, אבל גם דברים שצריך להשתפר בהם. האפקט של מומנטום הוא מאוד חשוב בכדורסל ומאוד חשוב בחיים בכלל, צריכים לדעת לא לתת מהלכים של מומנטום. זה קורה, יש לנו הרבה דברים גם מבחינת כדורסל שצריך להתמקד בהם".

"היה משחק טוב, כיף לשחק פה, זה תמיד חוויה. גם אם לא היה כדורסל הכי שוטף, היו הרבה דקות טובות, גם אנחנו צריכים להרים את הרמה. זה מאתגר מאוד, זה לא סתם לשחק עוד שלושה ימים, יש לנו בית מאוד מעניין בליגת האלופות, נסיעות זה תמיד אתגר. מורסיה קבוצה טובה וקשה, כולם צריכים להוציא מעצמם יותר, להתאושש, נצטרך להתרכז בעבודה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully