וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא ארה"ב עזב במחאה משחק פוטבול אחרי ששחקני סן פרנסיסקו כרעו ברך בהמנון

בהוראת הנשיא דונלד טראמפ: מייק פנס עזב את האצטדיון אחרי ששחקני הניינרס לא עמדו במהלך השמעת ההמנון. טראמפ: "ביקשתי ממנו לעזוב במקרה של חוסר כבוד לדגל או למדינה"

סגן נשיא ארה"ב מייק פנס במשחק פוטבול. AP
חוסר כבוד. פנס ואשתו במשחק/AP

סגן נשיא ארה"ב מייק פנס עזב היום (ראשון) במחאה את משחק הפוטבול בין סן פרנסיסקו פורטי ניינרס לאינדיאנפוליס קולטס שנערך במדינתו אינדיאנה, אחרי ששחקני סן פרנסיסקו סירבו לעמוד במהלך השמעת ההמנון.

כידוע, זה מספר שבועות שספורטאים ברחבי ארה"ב נוקטים באקט מחאה וכורעים ברך בזמן השמעת ההמנון האמריקאי, דבר שגרר תגובה חריפה מצד הנשיא דונלד טראמפ ועורר סערה ציבורית. היום חלק משחקני הניינרס כרעו ברך, בעוד חלק משחקני הקולט לבשו חולצות שחורות עם הכיתוב "נעמוד למען שוויון, אחדות, כבוד, דיאלוג והזדמנות", כשגם הם מתייחסים לאפליה נגד שחורים ואלימות משטרתית נגד הקהילה השחורה. חלק מהשחקנים שילבו ידיים בזמן שירת ההמנון.

הנשיא דונלד טראמפ הודיע שמדובר בהחלטה שלו וצייץ כי "אני ביקשתי מסגן הנשיא פנס לעזוב אם מישהו מהשחקנים יכרע ברך או יתנהג בחוסר כבוד למדינה שלנו. אני גאה בו". פנס מסר לאחר מכן: "עזבתי היום את המשחק כי הנשיא ואני לא נזדהה עם שום אירוע שיש בו חוסר כבוד לדגל, לחיילים שלנו או להמנון הלאומי". פנס טען כי "בזמן שלכל אחד יש זכות להביע את דעתו, אני לא חושב שזו בקשה מוגזמת משחקני ה-NFL שיכבדו את הדגל שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מייק פנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully