וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: מכבי אחי נצרת והפועל רמת גן עלו לחצי הגמר

הקבוצה של אדהם האדיה תפגוש בשלב הבא את הפועל עפולה אחרי 1:3 בחוץ על הפועל כפר סבא. האורדונים חיכו להארכה כדי לנצח 0:3 את הפועל חדרה וישחקו מול הפועל תל אביב בחצי הגמר

אדהם האדיה מאמן מכבי אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
התנופה נמשכת. אדהם האדיה/אדריאן הרבשטיין

מכבי אחי נצרת עלתה הערב (ראשון) לחצי גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית, אחרי שניצחה 1:3 בחוץ את הפועל כפר סבא. היא תפגוש בשלב הבא את הפועל עפולה, כאשר בחצי הגמר הנוסף תשחק הפועל תל אביב מול הפועל רמת גן, שהביסה 0:3 בהארכה על הפועל חדרה.

הפועל כפר סבא - מכבי אחי נצרת 3:1

אחרי רצף של 12 משחקים רשמיים, עוד מסיום עונת הירידה בליגת העל, בהם ניצחה 11 וסיימה עוד אחד בתיקו, הפועל כפר סבא נעצרה על ידי קבוצה לוהטת לא פחות. מכבי אחי נצרת, שעלתה לרבע גמר גביע הטוטו עם מאזן מושלם וגם בליגה ניצחה בחמשת משחקיה האחרונים בלי לספוג, הסתדרה מול ההרכב המשני שהעמידו המארחים. הקפטן אמג'ד סלימאן (15) ומוחמד חטיב (23) כבשו במחצית הראשונה, חסן אבו זייד חתם בפנדל בתוספת הזמן, אחרי שער מצמק של רועי זיקרי (71) שקטע לנצרת רצף של 553 דקות ללא ספיגה.

הפועל רמת גן - הפועל חדרה 0:3 (בהארכה)

אחרי 90 דקות מאופסות, הקבוצה של אריק בנאדו השיגה את ההכרעה במהלך ההארכה, הודות לצמד של המחליף עוז פרץ. שחקן מכבי פתח תקוה לשעבר לא פתח בהרכב של האורדונים, אבל עשה את ההבדל עם שערים בדקות 93 ו-103 מול העולה החדשה. ליעד ברקוביץ', עוד מחליף, חתם בתוספת הזמן. הפועל רמת גן תפגוש בחצי הגמר את הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully