וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולן לופטגי: "מתרגשים מהמשחק. ניסיתי להביא את ערן זהבי לפורטו"

מאמן נבחרת ספרד הודה במסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם ישראל בטדי (ב', 21:45, כאן11) כי רצה להחתים את זהבי והעלה זיכרונות מ-2013. נאצ'ו מונריאל: "הדרך שלנו מוכיחה את עצמה"

מחזור 10הסתיים09/10/2017
נבחרת ישראל
    1:0
    • (76) אילרמנדי
    ספרד
    צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

    בווידאו: מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל

    אחרי שכבר הבטיחה את העלייה למונדיאל, נבחרת ספרד מגיעה לישראל והיא רוצה לנצח מחר (שני, 21:45, כאן11) כדי לשפר את מעמדה בדירוג פיפ"א במטרה להבטיח ראשות בית בהגרלת הטורניר ברוסיה. בחמשת המפגשים הקודמים בין הנבחרות, לה רוחה ניצחה בארבעה מקרים ורק ב-6 ביוני 2001 הצליחה ישראל לחלץ 1:1 ברמת גן (חיים רביבו כבש בדקה הרביעית, ראול איזן בדקה ה-63). ג'רארד פיקה ודויד סילבה המוצהבים לא הצטרפו לטיסה, וכמוהם גם טיאגו אלקנטרה הפצוע.

    פרט לכך, לספרדים יש זיכרון טרי ומתוק מאוד מישראל, כשב-2013 זכתה הנבחרת הצעירה באליפות אירופה עם 2:4 על איטליה בגמר בטדי. אמנם כוכב אותו משחק, טיאגו אלקטנרה שכבש שלושער, נשאר כאמור בבית בגלל פציעה, אך המאמן ג'ולן לופטגי ולא פחות משבעה שחקנים שהשתייכו אז לנבחרת הצעירה (דויד דה חאה, אסייר יראמנדי, מארק בארטרה, קוקה, איסקו ורודריגו ששיחקו, נאצ'ו שישב על הספסל) יבקרו שוב בטדי.

    עוד בנושא:
    אלישע לוי: "ספרד זו הנבחרת הטובה בעולם, נהיה הכי שמחים בעולם אם נסיים במקום השלישי"
    חברי 'לה פמיליה' לתקשורת הספרדית: "צריך להעיף את כל הערבים מהנבחרת"

    ג'ולן לופטגי מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
    עדיין ללא הפסד כמאמן נבחרת ספרד. ג'ולן לופטגי/רויטרס

    ג'ולן לופטגי, שלא הפסיד ב-13 המשחקים שלו עד כה כמאמן נבחרת ספרד (הישג לו שותפים רק לואיס אראגונס ו-ויסנטה דל בוסקה), בירך במסיבת העיתונאים את סרג'יו בוסקטס, שיחזור להרכב מול ישראל ויערוך את ההופעה ה-100 במדי לה רוחה: "הרבה כבוד למקצוענות שלו, הוא שחקן ייחודי". על המשחק אמר: "בכל משחק בינלאומי יש מוטיבציה מיוחדת, ננסה לעשות את המקסימום. יש לי כאן שחקנים מהרמה הגבוהה ביותר, אבצע שינויים בהרכב הפותח. לא דמיינתי ב-2013 כשהייתי פה ביורו הצעירות, שאחזור כמאמן הנבחרת הבוגרת. אני מאוד מרוצה מההתפתחות המקצועית שלי. ההצלחה שלנו היא בעיקר בזכות השחקנים, המקצוענות שלהם וההתנהלות לאורך כל הדרך".

    כאשר נשאל על ערן זהבי, הודה: "ניסינו להביא אותו כשאימנתי את פורטו".

    ג'ולן לופטגי מאמן נבחרת ספרד עם השחקנים שהיו איתו בטדי בגמר יורו 2013. רויטרס
    זכו ביורו 2013 בטדי עם הנבחרת הצעירה של ספרד. מימין: אסייר יראמנדי, רודריגו, נאצ'ו, קוקה, ג'ולן לופטגי, מארק בארטרה, איסקו ודויד דה חאה/רויטרס

    המגן נאצ'ו מונריאל נשאל על האספקט הפוליטי ואמר: "אנחנו מעדיפים להשאיר את הפוליטיקה בצד ולהתמקד בפן הספורטיבי, שאת זה אנחנו עושים הכי טוב. הדרך שלנו עד עכשיו מוכיחה את עצמה וננסה להמשיך אותה. ההצלחה היא של כולנו, לא רק של השחקנים. לצוות המקצועי יש השפעה רבה על העלייה".

    ג'ונתן ויירה, קשרה של לאס פלמאס שצפוי לערוך את הבכורה שלו מול ישראל, הוסיף: "אני מאוד שמח להיות כאן, זה חלום. אני רוצה להמשיך לעבוד כדי שאקבל הזדמנויות נוספות".

    אסנסיו נהנה על רקע הכותל

    הרכבי הקבוצות

    שופט: קרייג תומסון (סקוטלנד)
    אצטדיון: טדי
    קהל: 28700

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully