וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני במוקדמות המונדיאל: קרבות על מקום בפלייאוף בבתים ד' ו-ט'

תיקו או ניצחון של ויילס נגד אירלנד, בלי בייל, יסדר לה לפחות את המקום השני בבית ד' (21:45, ספ'2). קרואטיה זקוקה לפחות לנקודה מול אוקראינה בבית ט'. איסלנד תנסה להשלים העפלה היסטורית

שחקני נבחרת ויילס ארון ראמזי, ג'ו לדלי. GettyImages
יסחוב את ויילס בהיעדר בייל? ארון ראמזי/GettyImages

בעוד יומיים יגיעו לסיומם משחקי מוקדמות המונדיאל האירופיים, וכל נציגות היבשת בטורניר ובפלייאוף העלייה אליו תיקבענה באופן סופי. מחר (שני, 21:45) ייערך המחזור האחרון והמכריע בבתים ד', ז' ו-ט', ומצפים לנו מספר משחקים דרמטיים ומרתקים.

ויילס - אירלנד (ספורט2)

הדרבי של האי הבריטי יפגיש שתי נבחרות שנאבקות על המקום השני בבית, ועל מקום בפלייאוף, כל עוד סרביה לא תפשל במשחק הביתי מול גיאורגיה. לוולשים, שייאלצו פעם נוספת להסתדר ללא גארת' בייל, יספיק תיקו כדי להשיג את המטרה, אך במקרה שמוליכת הבית תפסיד המנצחת תסיים במקום הראשון ותעפיל ישירות לטורניר ברוסיה. בשורות המארחת, שלא ספגה בשלושת משחקיה האחרונים, יש לא פחות משמונה שחקנים שאם יספגו צהוב, יחמיצו את המשחק הבא של הנבחרת.

סרביה - גיאורגיה (5+ גולד)

למרות ההפסד הדרמטי לאוסטריה לפני יומיים, מוליכת הבית יודעת שניצחון שלה יסדר לה העפלה אוטומטית לגביע העולם, אך אם תסתבך היא תיאלץ להתחיל לפזול לעבר התוצאה מוויילס. הסרבים קיבלו קמפיין נפלא מדושאן טאדיץ', אלכסנדר מיטרוביץ' ואלכסנדר קולארוב, ולא אמורים להתקשות להשלים את העבודה מול אחת משתי הנבחרות החלשות בבית. האורחת עדיין לא השיגה ניצחון בקמפיין, ובמשחק הביתי מול סרביה הפסידה 3:1 למרות שעלתה ליתרון מפתיע.

משחק נוסף:

מולדובה - אוסטריה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
צ'ירו אימובילה, שחקן נבחרת איטליה. GettyImages
האיטלקים רוצים לסגור קמפיין בטעם טוב. צ'ירו אימובילה/GettyImages

אלבניה - איטליה (ספורט 5+)

התיקו הביתי של האיטלקים מול מקדוניה במחזור הקודם סגר את הגולל על תקוותיהם לעקוף את ספרד ברגע האחרון ולסיים במקום הראשון. הם נועלים את הקמפיין עם משחק חסר חשיבות מול אלבניה, שתקווה לשמור על המקום השלישי עליו היא נאבקת מול נבחרת ישראל.

משחק נוסף:

מקדוניה - ליכטנשטיין

אוקראינה - קרואטיה (ספורט3)

שתי הנבחרות מגיעות למחזור הסיום עם 17 נקודות וייאבקו ראש בראש על המקום השני בבית, שאמור להספיק להן כדי להשתתף לפחות. בפלייאוף. אבמקרה הלא סביר בו איסלנד תאבד נקודות מול קוסובו החלשה, המנצחת במשחק תעפיל למקום ראשון ותעלה אוטומטית לגביע העולם. קרואטיה צברה רק נקודה בשני משחקיה האחרונים (אחרי שפתחה את הקמפיין עם 13 מ-15) והתיקו הביתי מול פינלנד לפני יומיים הביא לפיטוריו של המאמן אנטה צ'אצ'יץ'. זלטקו דאליץ' מונה במקומו ויהיה זה שינהל את המשחק הקריטי שינעל את הקמפיין, ויצטרך להתמודד עם המאזן הביתי של המארחת (לא הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים). למזלו, קרואטיה ניצחה 0:1 במפגש הקודם בין השתיים, ולכן תשמור על הסגנות אם המשחק יסתיים בתיקו.

לוקה מודריץ' שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
השינוי על הקווים יעזור? לוקה מודריץ'/רויטרס

איסלנד - קוסובו

הנבחרת שהייתה ההפתעה הגדולה של יורו 2016 תנסה לנעול קמפיין אדיר עם כרטיס לגביע עולם ראשון בתולדותיה. רק הקוסוברים החלשים, שצברו רק נקודה וספגו 22 שערים עד כה בקמפיין, עומדים ביניהם לבין השלמת המשימה וההעפלה ההיסטורית. מהמפגש הקודם בין השתיים הצליחה האורחת לצאת עם הפסד 2:1 מכובד למדי, ותשמח לעלות שוב על לוח התוצאות.

משחק נוסף:

פינלנד - טורקיה (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully