וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: ברצלונה וריאל מדריד טיילו, ניצחונות ליריבות חולון וירושלים

הקטלאנים פירקו 81:111 את בורגוס, הבלאנקוס התעללו בסראגוסה עם 65:93. מורסיה שתפגוש את הקבוצה של דן שמיר ניצחה 77:81 את אנדורה. ניצחונות גם ליריבות ירושלים ומכבי תל אביב

שחקן ברצלונה פאו ריבאס מול ריאל מדריד. GettyImages
פתח את העונה מצוין. פאו ריבאס/GettyImages

ליגת העל בכדורסל תיפתח הערב (ראשון) בישראל, אבל בספרד כבר יצא לדרך המחזור השלישי בליגת ה-ACB החזקה. הפועל חולון תתארח הערב אצל הפועל תל אביב, והצהריים יריבתה בליגת האלופות מורסיה ניצחה את אנדורה 77:81. רוחאס סיידל הצטיין עם 16 נקודות ושלוש שלשות. מרקוס דליה הוסיף 13 למנצחים.

ריאל מדריד וברצלונה שתי הגדולות של הכדורסל הספרדי טיילו כצפוי במשחקי הבית שלהן. ברצלונה פירקה את בורגוס העולה החדשה בתוצאה גבוהה במיוחד 81:111. פאו ריבאס הרכז שהיה פצוע כמעט כל העונה שעברה להט עם 21 נקודות (5 מ-6 לשלוש). אדריאן מוארמן השחקן שהצטרף הקיץ מדרושאפקה הוסיף 16 עם 5 שלשות ופיל פרסי ניצח על המקהלה עם 7 אסיסטים.

ריאל מדריד ממשיכה להסתדר בליגה ללא ה-כוכב שלה סרחיו יול הפצוע ואחרי הניצחון הקשה בבילבאו, היום היא פירקה בביתה את סראגוסה 65:93. פביאן קוזייר רכז הרכש הצרפתי הוביל חמישה שחקנים בדאבל פיגרס עם 15 נקודות, לוקה דונצ'יץ' ילד הפלא הסלובני הוסיף 10, 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

* באמברג, שתפגוש ביום חמישי את מכבי תל אביב במחזור הראשון של היורוליג, גברה 73:81 על טובינגן ועלתה למאזן 1:3 בליגה הגרמנית.

* בליגה האיטלקית השנייה, יובל נעימי לא שותף בניצחון של פורלי 66:75 על טרייסטה.

* ליטקבליס הליטאית שתפגוש את הפועל ירושלים ביורוקאפ הביסה את פרינאיי 69:87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully