וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל זכה בטורניר בייג'ינג: "כשזכיתי פה בגיל 19 לא האמנתי שאזכה פה שוב"

המדורג ראשון בעולם הביס 2:6, 1:6 את ניק קיריוס, זכה בתואר שישי השנה ו-75 בקריירה, והודה שכל תואר נהיה מתוק יותר: "אני אפילו לא זוכר את הפעם ההיא". דויד גופן זכה בטוקיו

טניסאי ספרדי רפאל נדאל. רויטרס
לא עוצר. רפאל נדאל/רויטרס

כחודש לאחר שהניף את הגביע באליפות ארצות הברית הפתוחה, רפאל נדאל זכה היום (ראשון) בטורניר השישי שלו השנה כאשר הביס 2:6, 1:6 את ניק קיריוס בגמר בבייג'ינג. המדורג ראשון בעולם פגש בפעם השלישית ב-2017 את האוסטרלי (19 בעולם) ועלה ל-1:2 מולו במפגשים הללו תוך שעה ו-33 דקות בלבד. הספרדי השיג שתי שבירות בכל מערכה, שמר על כל משחקוני ההגשה שלו ושייט לניצחון.

נדאל, שרשם ניצחון 12 ברציפות, נותר בלתי מנוצח מאז שחזר לפסגה העולמית ב-21 באוגוסט, וכעת מוביל ב-2,360 נקודות על השני בעולם רוג'ר פדרר. זה התואר ה-75 בקריירה של נדאל, שכעת רחוק שני תארים מג'ון מקנרו, שבמקום הרביעי ברשימת הזוכים של כל הזמנים. זו הפעם השנייה שהוא זוכה בתואר בבירת סין, אחרי שעשה זאת בפעם הראשונה לפני 12 שנה, ב-2005, כשהיה בן 19.

"זה תואר חשוב עבורי", הודה נדאל, שממשיך להרשים על מגרשים קשים, "הפעם האחרונה שזכיתי פה הייתה ב-2005, הפעם זה שונה לגמרי. אני אפילו לא זוכר את הפעם ההיא. אני מניח שההרגשה הפעם טובה יותר. קודם כל, כי זה טורניר גדול יותר מאשר היה ב-2005, אז זה היה טורניר של 250 נקודות ועכשיו זה של 500. כל תואר שאתה זוכה בו כשהקריירה מתקדמת הוא מיוחד יותר משהיית צעיר".

בטורניר הנשים הפתיעה קרולין גרסיה (15 בעולם) את סימונה האלפ, שהבטיחה את עלייתה לפסגת הדירוג בעקבות העלייה לגמר. הצרפתייה ניצחה 4:6, 6:7 (3) אחרי מאבק עיקש והפכפך, ולאחר שהצילה תשע אפשרויות שבירה לטובת האלפ במשחקון אחד במערכה השנייה. עבור גרסיה זוהי זכייה שנייה ברציפות בתואר, אחרי שזכתה גם בטורניר ווהאן בחודש שעבר.

דויד גופן (11) בעולם זכה בטורניר טוקיו בזכות 3:6, 5:7 על אדריאן מנאירנו (31) תוך שעה ו-25 דקות בלבד.

עוד בנושא

סימונה האלפ אחרי העלייה למקום הראשון בעולם: "התביישתי בעצמי לא פעם, לא הצלחתי לשלוט בעצבים"
מריה שראפובה כמו שלא קראתם מעולם: מסקנות מספרה של הטניסאית הרוסייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully