וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 68:76 את עירוני נהריה

משחק הפתיחה לעונת 2017/18: האלופה נקמה בקבוצה שהדיחה אותה מגביע ווינר. ריצת 0:16 של האדומים ברבע השלישי סגרה עניין, אוסטין דיי, קרטיס ג'רלס וג'רום דייסון בלטו

one

ליגת העל יצאה הערב (ראשון) לדרך עם ניצחון של הפועל ירושלים 68:76 על עירוני נהריה בחוץ. האלופה נקמה בקבוצתו של אריק אלפסי, שהדיחה אותה מגביע ווינר, רגע לפני שהיא יוצאת לדרך גם ביורוקאפ ביום רביעי.

המארחים פתחו טוב יותר, ונראה היה שירושלים מתקשה להיכנס למשחק. דנזל ליווינגסטון ואלכס יאנג הובילו את הסגולים, אך ברבע השלישי ריצת 0:16 של האדומים נתנה להם את היתרון והוציאה לגמרי את נהריה מהמשחק, ומההפרש שהלך וצמח המארחים כבר לא הצליחו לחזור למשחק. אוסטין דיי, ג'רום דייסון וקרטיס ג'רלס הובילו את האדומים לניצחון חשוב.

פוציס קציקאריס מאמנה של הפועל ירושלים אמר אחרי המשחק: "היה חשוב מאוד לפתוח את הליגה עם ניצחון חוץ. ראינו בגביע הווינר שנהריה קבוצה טובה. היו לנו בעיות של תקשורת, והרבה טעויות שנהריה ניצלה אותן במחצית הראשונה. אבל במחצית השנייה השתפרנו ושיחקנו כמו שאני רוצה לראות את הקבוצה שלי. אני מאמין שעכשיו ניכנס לכושר ונשחק כמו שאנחנו רוצים במשך יותר דקות ולא רק 20 דקות כמו היום".

אריק אלפסי מאמן נהריה אמר: "אני חושב שבחצי הראשון שיחקנו טוב, בעיקר הגנתית. ברבע השלישי לא באנו עם האנרגיות הנכונות. שיחקנו מול קבוצה עם הרבה מאוד כלים ולא היינו שם מבחינת אינטנסיביות הגנתית והתקפית. הם עשו המון סלים קלים, אפשר ללמוד הרבה מהמשחק הזה. היה לנו שבוע מאוד אינטנסיבי מול קבוצות אינטנסיביות. זה לא פשוט".

שחקני הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
פתחו ברגל ימין. שחקני הפועל ירושלים/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

רבע 1:

השחקנים של אריק אלפסי פתחו טוב יותר ועלו ליתרון 2:7. הסגולים המשיכו לספק רבע טוב יותר, וניצלו רבע חלש התקפית של האדומים כדי לעלות ל-10:19 הודות לשלשה של דנזל ליוינגסטון. הירושלמים הצליחו למזער נזקים עד לסיום כדי לסיים את הרבע בפיגור 19:15.

רבע 2:

שלשה של קרטיס ג'רלס הורידה את היתרון של נהריה ל-22:25, ולאחר מכן שלשה נוספת שלו צימצמה ל-27:25. שלשה של דנזל ליווינגסטון העלה את נהריה ל-28:34, קצת פחות משתי דקות לסיום המחצית הראשונה. יוגב אוחיון חדר יפה והוסיף שתי נקודות נוספות כדי להוריד את קבוצתו להפסקה בפיגור 38:31.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל ירושלים קרטיס ג'רלס עם שחקן עירוני נהריה סטו דגלאס. אדריאן הרבשטיין
סטו דגלאס עם קרטיס ג'רלס/אדריאן הרבשטיין

רבע 3:

האלופה פתחה את הרבע עם ריצת 0:6 והורידה את ההפרש לנקודה אחת בלבד, 38:37. אוסטין דיי העלה את הירושלמים ליתרון 38:39 ונקודות נוספות של סטראטורס פרפרוגלו קבעו ריצת 0:10 מתחילת הרבע ואריק אלפסי הזעיק פסק זמן. ריצ'רד האוול הוסיף נקודות מתחת לסל וקבע ריצת 0:16 ו-38:47 לזכות האלופה ואלפסי הזעיק פסק זמן נוסף לפני שהמשחק בורח לו. נהריה הגיבה עם ריצת 0:8 משלה והורידה את היתרון הירושלמי לנקודה אחת בלבד. הירושלמים נעזרו ברבע נפלא, ניצחו בו 10:24, לקחו את ההובלה וירדו לנוח עם יתרון 48:55.

רבע 4:

האלופה עלתה לרבע הרביעי עם יתרון ושיחקה בצורה נבונה כדי לשמור עליו. אלן אומיץ' דייק מקו העונשין כדי להעלות את האדומים ליתרון 51:61, קצת יותר מחמש דקות לסיום המשחק. נקודות של איגור נסטרנקו הורידו את היתרון של ירושלים לשש נקודות, 60:66, שלוש דקות וחצי לסיום. האלופה הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום ולפתוח את העונה ברגל ימין עם ניצחון 68:76 נאה.

קלעו להפועל ירושלים: אוסטין דיי 14, ג'רום דייסון 14 (6 ריבאונדים), קרטיס ג'רלס 13, יוגב אוחיון 8, ליאור אליהו 7, ריצ'רד הוואל 6 (9 ריבאונדים), אלן אומיץ' 6, סטרטוס פרפרוגלו 6, בר טימור 2, יותם הלפרין שותף אך לא קלע.

קלעו לעירוני נהריה: קורי וובסטר 14, דנזל ליווינגסטון 14 (8 ריבאונדים), אלכס יאנג 13 (6 ריבאונדים), יהונתן שולדבראנד 9, יפתח זיו 8 (8 אסיסטים), איגור נסטרנקו 6, זיו בן צבי 2, עוסמאן דראמה 2, סטו דגלאס שותף אך לא קלע.

שחקן הפועל ירושלים אלן אומיץ'. אדריאן הרבשטיין
אלן אומיץ'/אדריאן הרבשטיין
אוהדי הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
אוהדי הפועל ירושלים/אדריאן הרבשטיין
שחקן הפועל ירושלים יוגב אוחיון. אדריאן הרבשטיין
יוגב אוחיון נשמר על ידי שחקני נהריה/אדריאן הרבשטיין
אוהדי עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
אוהדי עירוני נהריה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully