וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הגעתי לנבחרת בזכות. אחרי המשחק נתמודד עם שאלות"

8.10.2017 / 17:38

ישראל תסגור קמפיין מוקדמות עגום מול ספרד, המאמן: "נעשה סיכומים בסוף. אם נסיים במקום השלישי נהיה הכי שמחים בעולם". לוי לא תרגל הרכב, אלמוג כהן יפתח ורפאלוב יירד לספסל

מחזור 10הסתיים09/10/2017
נבחרת ישראל
    0
    • (76) אילרמנדי
    ספרד
    צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

    קמפיין מוקדמות המונדיאל העגום של נבחרת ישראל יגיע ביום שני (21:45, כאן 11) לסיומו כאשר השחקנים של אלישע לוי יארחו את נבחרת ספרד, שכבר הבטיחה את המקום הראשון בבית ואת הכרטיס לגביע העולם ברוסיה בקיץ הקרוב. לפני המשחק תקיים הנבחרת טקס לכבודו של יוסי בניון, שהגיע למאה הופעות במדים הלאומיים במשחק מול איטליה בחודש שעבר.

    אלישע לוי לא תרגל הרכב באימון המסכם והשאיר את הקלפים קרוב לחזה. "רק מחר אודיע לכם מה ההרכב", אמר לשחקנים והשאיר את רובם במתח. ההערכה היא שרביעיית ההגנה לא תשתנה. בקישור ישחק אלמוג כהן, כשליאור רפאלוב אמור לרדת לספסל. מאור מליקסון ותומר חמד אמורים לפתוח, כשלקישור הקדמי יצטרף שחקן נוסף - עידן ורד או טל בן חיים. גם אלירן עטר אמור להישאר בחוץ.

    עוד בנושא

    חברי 'לה פמיליה' לתקשורת הספרדית: "צריך להעיף את כל הערבים מהנבחרת"
    בהתאחדות מאשרים: אבוקסיס מועמד מוביל. בוועדת האיתור חלוקים

    אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. צילום מסך
    לא מפחד משום דבר. אלישע לוי/צילום מסך

    לוי, שצפוי להיפרד מהנבחרת לאחר המשחק, אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "ספרד היא הנבחרת הכי טובה בעולם, נמצאת בפורמה הטובה ביותר והיא מוכיחה את זה מול כל יריבה בבית ובחוץ. זו חגיגה גדולה מאוד לקהל, אני מבין שיהיה מגרש מלא והרבה מאוד יגיעו לראות את הספרדים. מקווים שהקהל יהנה מכדורגל טוב, עד כה בקמפיין בין אם שיחקנו יותר או פחות טוב, השתדלנו לשחק כדורגל וזה מה שנעשה גם הפעם. הסיכוי למקום השלישי? לא דיברנו אף פעם על מיקום. נכון לעכשיו אנחנו מאמינים שנסיים במקום הרביעי, בדומה לקמפיינים קודמים, נעשה את המקסימום כדי לעשות תוצאה טובה, ואם כתוצאה מזה נעלה למקום השלישי נהיה הכי שמחים בעולם".

    "אני חושב שבכל קמפיין, גם בקודמים מבלי לבקר אחרים, הנבחרת הפסידה ארבע-חמש פעמים", הסביר, "נפלנו בבית כזה עם ספרד ואיטליה, קבוצות טובות מאיתנו, נעשה סיכומים בסוף. הגעתי לנבחרת בזכות, אני גאה על כל רגע שאני עם החבורה הזו ומשרת את הנבחרת. חושש מתבוסה? פחד זה לא דבר שהנחה אותי אף פעם. אנחנו מתעסקים בכדורגל. לקראת ליכטנשטיין היה לנו הרבה מה להפסיד, מול ספרד כדי לעשות תוצאה טובה או להיראות טוב, נצטרך התעלות קבוצתית ומחויבות גדולה מכל השחקנים. אני לא מפחד משום דבר, אין שום סיבה בעולם לפחד. צריך לתת את הכבוד, ואפשר גם להפסיד בתוצאה גבוהה מול ספרד, אבל אי אפשר לדעת. צריך לעשות את זה הדברים נכון ולקוות".

    "מועמדים להחליף אותי? נשתדל לעשות את הדברים הכי טוב, אני לא מתחמק משום שאלה. אחרי המשחק נתמודד עם כל מה שצריך. אם לא נהיה תחרותיים ולא ניראה טוב אז אני אהיה מאוד מאוכזב, אם נראה קבוצה שעושה התקדמות מהמשחקים הקודמים עם משחק הגנה יותר טוב והיכולת ליצור מצבים, אז יש מצב שנעשה תוצאה טובה. בכל קמפיין, אצל כל מאמן ואני בטוח שגם בנבחרות זרות, בגלל הפרשים בין התכנסות להתכנסות, יש הרבה מוזמנים. סגל רחב של נבחרת ישראל, או כל נבחרת בעולם, צריך להיות משהו כמו 50 שחקנים".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

    בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
    אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
    "כולם מחוייבים". טל בן חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

    טל בן חיים: "כל שחקן שעולה ולובש את המדים של הנבחרת מחויב במאה אחוז. ראינו את זה נגד איטליה בחוץ, ראינו את כל השחקנים בלי יוצא מן הכלל במשחק לחימה והקרבה. לא חושב שמישהו יכול לפקפק בגישה של השחקנים או של הצוות. נסענו למשחק מול ליכטנשטיין, עזבנו את המשפחות בחג, עשינו טיול לא קל חזרה עם כל הטיסות. לא נשתמש בזה כתירוץ, אבל אם הייתם רואים את ההכנה - היא הייתה לא פחות מאשר מול איטליה בחוץ. ידענו בדיוק איך הם ישחקו, מצבים נייחים, היו יותר אסיפות עליהם מאשר על איטליה. כל מי שמגיע לנבחרת לוקח את זה בשיא הרצינות והמחוייבות, ככה יהיה גם מחר ונעשה לסגור את הקמפיין באופן חיובי".

    "צריך להפסיק להתחבא מאחורי מאמן, זו גם אחריות שלנו", טען, "הוא מסיים את תפקידו בשריקת הפתיחה. אני מבטיח שמחר האחריות תהיה רק עלינו, אנחנו יודעים מול מי משחקים. למה לא כולם מחוייבים כמוני? אף פעם לא ברחתי מאף שאלה, אבל מחר יש לנו משחק כל כך חשוב שזה לא הזמן להיכנס לדברים האלה".

    קפה אריסבלאגה שוער נבחרת ספרד. רויטרס
    צפוי לקבל צ'אנס ראשון. השוער קפה/רויטרס

    אחרי שכבר הבטיחה את העלייה למונדיאל, נבחרת ספרד מגיעה לישראל במטרה לשפר את מעמדה בדירוג פיפ"א ולהבטיח ראשות בית בהגרלת הטורניר ברוסיה. בחמשת המפגשים הקודמים בין הנבחרות, לה רוחה ניצחה בארבעה מקרים ורק ב-6 ביוני 2001 הצליחה ישראל לחלץ 1:1 ברמת גן (חיים רביבו כבש בדקה הרביעית, ראול איזן בדקה ה-63). ג'רארד פיקה ודויד סילבה המוצהבים לא הצטרפו לטיסה, וכמוהם גם טיאגו אלקנטרה הפצוע.

    ג'ולן לופטגי הצהיר במסיבת העיתונאים כי הוא יבצע שינויים רבים בהרכב, כשנראה כי השוער קפה (אתלטיק בילבאו) וכן ג'ונתן ויירה יעלו להופעת בכורה. בוסקטס יקבל את סרט הקפטן לכבוד ההופעה ה-100, כשרק איסקו וסאול ישמרו על המקום בהרכב. יאגו אספס יוצב בהתקפה, גם מרקו אסנסיו צפוי לקבל הזדמנות.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: קרייג תומסון (סקוטלנד)
    אצטדיון: טדי
    קהל: 28700

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      4
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully