וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: שיחה קשה בין שרון מימר לשלומי ארבייטמן

8.10.2017 / 14:49

החלוץ שזעם אמש על הקרדיט הצר שהוא מקבל, נכנס לפני האימון לשיחה בארבע עיניים ואמר לחבריו בחדר ההלבשה: "לא מבין למה אני לא משחק". שחקנים: נראה כעוס מאוד. סיבוק ייבדק בשני

שלומי ארבייטמן שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
ציפה לפתוח. ארבייטמן/אדריאן הרבשטיין

שיחה קשה נערכה היום (ראשון) באימון הקבוצה בין שלומי ארבייטמן לשרון מימר. כפי שפרסמנו הבוקר, החלוץ זעם לאחר שלא פתח אתמול והחליט לדרוש הבהרות בעקבות המצב שנוצר. שחקנים בקבוצה סיפרו כי ראו את ארבייטמן יוצא מהשיחה כשהוא כעוס תוך שהוא אומר לכמה מהם: "אני לא מבין מה רוצים ממני ולמה אני לא משחק". אחד השחקנים אמר: "שלומי נראה כעוס מאוד בעקבות המצב. הוא זעם שהוא לא מקבל את הקרדיט וציפה לפתוח. אני לא יודע מה קרה עם שרון בחדר, אבל זה לא נראה טוב". כזכור, הבוקר פרסמנו כי ארבייטמן מתכוון לדרוש הבהרות בעקבות המצב, כשעוד בשבוע שעבר החלוץ ושני חלוצים אחרים, גריגורי טאדה ולידור כהן, זעמו על חוסר הקרדיט שהם מקבלים ממימר כשנותרו על הספסל ועזבו בזעם את האיצטדיון.

הבלם תומאש סיבוק לא נבדק היום לאור החשש שהוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי. היום נקבעה לו בדיקת אולטרסאונד שתיערך רק מחר. במועדון מעריכים שייעדר מספר שבועות, אך ממתינים לממצאים הסופיים. יובל אבידור שסבל ממתיחה יהיה כשיר למשחק מול מכבי חיפה. שחקני הקבוצה השתתפו באירוע שנערך במגרש במהלכו נערך משחקון שנערך במסגרת עמותת "כן אני יכול", המסייעת לבעלי מוגבלויות. שינו זוארץ נכחו באירוע בו כיכבו על הדשא שחקני נבחרת האמנים, שהחליפה מאמן ומינתה את שביט אלימלך.

עוד בנושא:

מנור סולומון יבקש לקצר את השירות בצה"ל. גם מנצ'סטר סיטי עוקבת
דיווח: יובנטוס וליברפול נאבקות על החתמתו של מנור סולומון
מכבי פתח תקוה הפסידה 2:1 להפועל באר שבע ברבע גמר גביע הטוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully