וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברזיל לא תפסיד לצ'ילה בכוונה רק כדי לפגוע בארגנטינה"

אוהדים רבים בברזיל קוראים לסלסאו לאבד נקודות במחזור הסיום של המוקדמות כדי שארגנטינה תישאר בבית. קלאודיו בראבו: "אין איזה 'הסכם' שאם לא יתקפו אותנו. לא נקבל מהם מתנות"

AP

כמחצית ממדינות דרום אמריקה נמצאות בלחץ אדיר לקראת מחזור ההכרעה במוקדמות מונדיאל 2018. אחת מחמש הנבחרות שנאבקות על שלושה כרטיסים (שניים לעלייה אוטומטית, אחד לפלייאוף נגד ניו זילנד) לטורניר היא צ'ילה.

לה רוחה מדורגת במקום השלישי, אבל על הנייר יש לה את המשחק הקשה מכולם: ברזיל בחוץ - והפסד כנראה ישאיר אותה בלי כרטיס (הפסד בהפרש של שער בודד משאיר לה סיכוי מסויים). צ'ילה מעולם לא ניצחה בברזיל, אבל דווקא במדינה המארחת אוהדים רבים רוצים לראות הפסד. הסיבה: ניצחון צ'יליאני יפגע בסיכויים של ארגנטינה להעפיל למונדיאל.

בימים האחרונים ההאשטג #EntregaBrasil משמש אוהדים רבים כדי לבקש ברשתות החברתיות שברזיל תאבד נקודות ביתיות נגד צ'ילה - כדי להסב נזק לארגנטינה כמובן. אף אחד לא יהיה מופתע אם בימים הקרובים כלי תקשורת בארגנטינה יתחילו להציב סימני שאלה סביב המוטיבציה של ברזיל לנצח, אמצעי שאמור להלחיץ את הסלסאו להוכיח אחרת.

הקפטן האדום, קלאודיו בראבו, אף נשאל בנוגע לכך ואמר: "זה משחק הבית האחרון שלהם במוקדמות, דברים כאלו לא קורים. אין איזה 'הסכם' שהם לא ינסו לכבוש, הם לא יתנו לנו מתנות".

גדול שחקני צ'ילה בכל הזמנים, אליאס פיגרואה, הוסיף: " גרתי בברזיל כששיחקתי באינטרנסיונאל, זה נכון שמאוד מחבבים שם את צ'ילה - היחס שונה מאשר כלפי אנשים ממדינות שגובלות בברזיל והם באמת אוהבים אותנו. אבל ברזיל לא 'תיתן' לצ'ילה את המשחק. הכדורגלנים מקצוענים, הם לא יפסידו בכוונה בגלל היריבות עם ארגנטינה".

בינתיים הכותרות בצ'ילה מוקדשות למשחק, בו אלופת דרום אמריקה תנסה לעשות היסטוריה עם העפלה שלישית ברציפות לגביע העולמי - דבר אותו היא לא עשתה לפני כן. ארתורו וידאל ייעדר בגלל כרטיסים צהובים ובאיירן מינכן סירבה לאפשר לו לנסוע עם חבריו לברזיל כדי לתמוך בהם.

הנשיאה מישל בצ'לט שמנהלת רומן ארוך עם נבחרת הכדורגל של צ'ילה ונצפתה לא פעם ביציע הכבוד כשהיא לבושה בחולצה של הנבחרת, תגיע למשחק בעצמה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully