וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה לטוני להגיע בעונה הבאה. גורם: "אסטרטגית, זה טוב למועדון"

8.10.2017 / 14:11

אחרי שהבהירו שגומש לא מועמד במועדון יחפשו מנהל ספורטיבי, אך הוא לא בהכרח יצטרף באופן מיידי. הספרדי יקבל החלטה רק לקראת תום העונה, ואם יהיה רלוונטי יגיע בקיץ. הקבוצה שבה להתאמן, שחקן ניגרי עשוי להירכש

טוני מנהל ספורטיבי חטאפה. האתר הרשמי של חטאפה, אתר רשמי
יגיע בקיץ הבא? טוני/אתר רשמי, האתר הרשמי של חטאפה

אחרי שמכבי חיפה סתרה את הדיווחים על הגעתו של נונו גומש (גורם במועדון: "לא מועמד ולא היה מועמד"), מתברר כי מאחורי הקלעים המועדון ממשיך לחפש איש מקצוע שיעבוד מעל הצוות המקצועי. לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים מכבי חיפה הציעה למנהל הספורטיבי הספרדי טוני להגיע בעונה הבאה, לאחר שזה הבהיר כי העונה הוא יהיה עסוק בעניינים אישיים. מקורב לספרדי אישר כי הצדדים שוחחו לאחרונה ונבדקה אפשרות לצרפו. גורם במועדון הבהיר: "גומש לא רלוונטי. לגבי טוני, אולי הוא יגיע בעונה הבאה. אסטרטגית, החלטנו שטוב למועדון אם יגיע איש מקצוע ברמה גבוהה. זה נכון שיהיה, השאלה היא מתי". מקורב למכבי חיפה הסביר היום כי בחיפה לא מחפשים בהכרח איש מקצוע שיעבוד לצד גיא לוזון, אלא רוצים לצרף איש מקצוע על פי המדיניות של הבעלים יעקב שחר והמנכ"ל אסף בן דב בתחילת העונה. "זה יכול לקרות העונה, זה יכול לקרות במהלכה ובעיקר בסופה. הכל תלוי באיש מקצוע וברלוונטיות שלו", אמר אותו גורם.

הקבוצה חזרה להתאמן היום ללא שחקני הנבחרות ומאמן השוערים ניר דוידוביץ' שנמצא עם הנבחרת הבוגרת בהכנות לקראת המשחק מול ספרד. חיפה צפויה לערוך אימון ראשון עם כל שחקני הנבחרות רק ביום רביעי, כשאלה יערכו אימון קל בלבד. ביום חמישי תערוך הקבוצה אימון ראשון בסגל מלא. במועדון עקבו אתמול אחר המשחקים של שחקני הרכש שלהם במדי הנבחרות ותוהים מדוע היכולת שהביאה אותם להרכב הנבחרת לא באה לידי ביטוי בקבוצה. מלך השערים של נבחרת בולגריה בקמפיין הזה, גיורגי קוסטדינוב, שסיפק ציטוטים מעניינים לקראת המשחק אתמול, פתח נגד נבחרת צרפת, שיחק 90 דקות והיה קרוב להבקעת שער. לבולגריה ממתין משחק נוסף ביום שלישי מול נבחרת לוקסמבורג, אך הוא ספג כרטיס צהוב ולא יטול חלק. "המצב הזה מעט מוזר. הוא לא פותח נגד אשדוד, ואז עולה בהרכב הנבחרת, שזאת נבחרת ברמה שלנו. אם אזולאי היה בריא, יכול להיות שהוא לא היה בסגל", ניתח זאת אחד השחקנים והוסיף: "יש כאן שתי אפשרויות: או שהוא מתחת לרמה שלו, או שגיא לא משתמש בו נכון". אחרי ההפסד אתמול, לנבחרת בולגריה יש מאזן דומה לנבחרת ישראל: ארבעה ניצחונות וחמישה הפסדים, ללא תוצאות תיקו, שהניבו 12 נקודות מחזור אחר לפני סיום הקמפיין.

שחקנים בחיפה סיפרו שגם קאיו, שנחשב לאכזבה הגדולה מבין הזרים עד כה, לא מציג יכולת טובה באימונים. "נראה שהוא עדיין לא מוצא את עצמו", סיפר אחד מהם. "מצד אחד גיא התעקש להביא אותו, חשב שיהיה שחקן מפתח, ומצד שני אתה לא רואה אותו עושה פעולות שיכולות לנצח משחק. הוא בועט הרבה לשער, גם באימונים, אבל אתה לא רואה דברים שציפית ממנו לעשות – מהלכים אישיים, מסירות חכמות. הוא עשה את זה בליגה לא פחות טובה מישראל, אז אתה מצפה שיעשה את ההבדל. יכול להיות שהוא עדיין לא התאקלם". ניקיטה רוקאביציה, שאינו נחב כזר, שיחק 27 דקות כמחליף ב-1:1 מול סוריה. אוסטרליה תפגוש ביום שלישי את סוריה למשחק הגומלין. ארנסט מאבוקה שפתח על הספסל, לא שותף בניצחון של קמרון, 2:0 על אלג'יריה. למאבוקה לא צפוי משחק נוסף והוא צפוי לשוב לסגל לקראת המשחק הבא בעוד כחודש, מול נבחרת זמביה. חיפה חסרה באימונים גם את עומרי גלזר, שהצטרף לנבחרת האולימפית אך עדיין בספק למשחק שלה, וכן את שחקני הנבחרות שי בן דוד, מוחמד עוואד, רז מאיר ועומרי בן הרוש.

בסביבתו של גיא לוזון סיפרו השבוע כי הוא עובר ימים לא קלים. לוזון עצמו רוצה לשמור בפעם הראשונה העונה על רוב ההרכב שלו. שינוי אחד לוזון יבצע בכל מקרה, כשבן הרוש יחזור מהרחקה על חשבונו של רז מאיר. יחד עם זאת ייתכן וקוסטדינוב או ורמוט יקבלו הזדמנות בהרכב. במועדון התעדכנו כי פתח תקוה תחסר את שני הבלמים שלה, עומר דנינו ותומאש סיבוק, בגלל פציעות. "לא משנה באיזה הרכב היא תעלה, אנחנו באים כדי לנצח", אמרו אתמול בחיפה.

בנושא אחר: במועדון החליטו כי כי הקשר הניגרי בן ה-18 קלצ'י אוניווני ייבחן בקבוצת הנוער ועשוי להירכש. שחקנה של יוסטון לשעבר נחת בישראל בסוף השבוע והיום ערך בדיקות רפואיות וצפוי להשתתף באימון קבוצת הנוער שייערך אחר הצהריים. במקביל, מערך הסקאוטינג של הקבוצה ינחית בקרוב בסוף שחקן אקדמיה ניגרי אחר להתרשמות בנוער.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully