וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: גולדן סטייט הביסה את מינסוטה 110:142 בסין, 40 נקודות לסטפן קרי

הכוכב הגדול הוביל את האלופה לניצחון במשחק ההכנה השני שקיימו הווריירס והטי וולבס בסין. עומרי כספי ששיתופו היה בספק בגלל פגיעה בעין תרם ארבע נקודות, ארבעה אסיסטים ושני ריבאונדים

סטפן קרי, סטף קרי, גולדן סטייט ווריירס,. GettyImages
מוכן לפתיחת העונה. קרי עם גרין וכספי/GettyImages

גולדן סטייט השיגה היום (ראשון) ניצחון ראשון במשחקי טרום העונה אחרי שהביסה את מינסוטה 110:142 במשחק שנערך בשנגחאי על אדמת סין. סטפן קרי להט עם 40 נקודות ואותת שהוא מוכן בהחלט לפתיחת העונה קליי תומפסון הוסיף 28 נקודות משלו. בכך גמלו הווריירס למינסוטה על ההפסד במשחק הקודם שקיימו שתי הקבוצות לפני שלושה ימים בשנז'ן. עומרי כספי ששיתופו במשחק היה מוטל בספק בגלל פגיעה בעין נטל חלק בחגיגה ותרם ארבע נקודות, ארבעה אסיסטים ושני ריבאונדים.

seperator

מהלך המשחק

גולדן סטייט פתחה עם החמישייה הקבועה שלה - סטפן קרי, קליי תומפסון, קווין דוראנט, דריימונד גרין וזאזה פאצ'וליה. מנגד מינסוטה התייצבה עם ג'יף טיג, ג'ימי באטלר, אנדרו וויגינס, קארל אנתוני טאונס וטאג' גיבסון.

הטי וולבס פתחו מאותה נקודה בה הפסיקו במשחק הקודם והובילו 13:18 חמש דקות אחרי הפתיחה. עד לסיום הרבע התנהלה על הפרקט תחרות קליעות נטולת הגנות בה ידה של מינסוטה הייתה על העליונה בדרך לתוצאת רבע של 36:44 לטי וולבס. ג'ימי באטלר קלע 11 נקודות לזכות מינסוטה, סטפן קרי הגיב בכמות נקודות זהה עבור גולדן סטייט. עומרי כספי לא שותף ברבע הזה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סטיב קר, מאמ ןגולדן סטייט. AP
ניצחון ראשון על אדמת סין. סטיב קר/AP

ברבע השני שתי הקבוצות המשיכו לשים דגש על מהלכי התקפה כשסטפן קרי וקליי תומפסון מובילים את הווריירס למיני מהפך בדרך ליתרון קטן. כספי נכנס לפעולה באמצע הרבע ורשם שני אסיסטים, שני ריבאונדים ושתי עבירות מהירות. תוצאת מחצית: 72:76 לגולדן סטייט.

ברבע השלישי אימון הקליעות נמשך כשקרי ותומפסון מטיסים את הווריירס ליתרון דו ספרתי. כספי נכנס לקראת סיום הרבע ולא בלט בפרק זמן זה. התוצאה לפני 12 הדקות האחרונות: 95:114 לגולדן סטייט. הרבע האחרון התנהל לפרוטוקול בלבד והפורוורד הישראלי זכה בו לדקות וגם קלע 4 נקודות. תוצאת סיום: 110:142 לחבורה של סטיב קר.

עומרי כספי גולדן סטייט ווריירס מול מינסוטה טימברוולבס. GettyImages
הופך לחלק מהרוטציה. כספי/GettyImages

הרבו לקלוע לגולדן סטייט: סטפן קרי 40 נקודות, קליי תומפסון 28 וקווין דוראנט 22.

הרבו לקלוע למינסוטה: אנדרו וויגינס 19 נקודות, קארל אנתוני טאונס 15 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully