וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת העונה החלומית של מקל וסילי: "לא חוששים מריאל וברצלונה"

אחרי שלושה מחזורים, גראן קנאריה בה מככבים שני האקסים של מכבי תל אביב מוליכה את הליגה הספרדית ומאתגרת גם הגדולות. מקל, שמציג עד כה קליעה משופרת, נלהב: "נמשיך בזה כל העונה"

גל מקל גראן קנאריה. האתר הרשמי של גראן קנאריה, אתר רשמי
התאקלם היטב. מקל/אתר רשמי, האתר הרשמי של גראן קנאריה

פתיחת העונה החלומית של גראן קנאריה, קבוצתם של גל מקל ודי ג'יי סילי, נמשכת. אמש (שבת) הביסה הקבוצה הצנועה את באסקוניה החזקה 82:10 ועלתה למאזן 0:3 בליגה הספרדית, שלמרבה ההפתעה מעניק להם לעת עתה את המקום הראשון בטבלה. גראנקה נראתה מצוין גם בקדם העונה והעפילה לגמר הסופרקופה, שם נוצחה על ידי ריאל מדריד.

מקל פתח אמש בחמישייה וסיים עם 6 נקודות ו-7 אסיסטים ב-24 דקות, ונראה שלאט לאט הוא הופך לשחקן מפתח בקבוצה. מתחילת העונה הוא מעמיד ממוצעים של 9.5 נקודות ו-5 אסיסטים (8 בליגה) ב-16 דקות בלבד, אבל הבשורה מבחינתו היא השיפור שהוא מציג לפחות במשחקים הראשונים בקליעה מבחוץ. במשחק הקודם הוא קלע שתי שלשות ב-100 אחוזים, אמש הוא צלף שתיים נוספות מחמישה ניסיונות, ובסך הכל הוא עומד עד כה על 57 אחוזים מחוץ לקשת.

עוד בנושא:

מקל קלע 6 נקודות וחילק 7 אסיסטים, גראן קנאריה עדיין מושלמת
דירוג שחקני היורוליג: דשון תומאס במקום ה-92, דיאנדרה קיין 77

גל מקל עם ד'י ג'יי סילי מכבי תל אביב. יותם רונן
במכבי תל אביב זה פחות הלך. מקל וסילי בעונה שעברה/יותם רונן

"אני גאה באיך שאנחנו משחקים עד עכשיו. אין לנו סיבה לחשוש מאף יריבה, גם לא מריאל וברצלונה. בטח לא במשחקי בית", אמר מקל אמש. "ידענו שזה עומד להיות משחק מאוד אינטנסיבי, הם קבוצה מאוד קשוחה, אבל עמדנו באתגר הפיזי שלהם יפה מאוד. היינו מרוכזים כל המשחק. אני בטוח שאפשר להמשיך ביכולת הזו במשך כל העונה".

אקס נוסף של מכבי תל אביב, די ג'יי סילי, רשם אמש 11 נקודות ומתחילת העונה הוא מעמיד ממוצעים דומים לאלו של מקל - 9.5 נקודות, 1.5 אסיסטים ו-1.5 ריבאונדים.

האם תהיה לזה המשכיות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully