וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: החלוץ הברזילאי ז'יבה יגיע להתרשמות במועדון

8.10.2017 / 9:55

ז'יבה בן ה-24, ששיחק בעבר בליגה השנייה בספרד, יתאמן עם סכנין כשבוע ולאחר מכן תתקבל ההחלטה האם להחתימו. בסכנין מקווים שמוחמד כליבאת הפצוע יהיה בסגל למשחק מול קרית שמונה

פליקס נעים, מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יבחן את ז'יבה במשך שבוע. פליקס נעים/אדריאן הרבשטיין

החלוץ הברזילאי ז'יבה בן ה-24 ינחת ביום חמישי הקרוב להתרשמות בבני סכנין. בקבוצה היו מעוניינים להביא את השחקן לתקופה של התרשמות במשך זמן רב וכעת נסגרו כל הפרטים המאפשרים זאת.

ז'יבה התחיל את הקריירה בסנטוס ובעונה הראשונה שלו בקבוצה שותף ב-13 משחקים בליגה הבכירה בברזיל וכבש שני שערים. בהמשך הושאל לקוריטיבה וב-2015 עבר ליאגוסטרה מהליגה השנייה בספרד. החלוץ לא התאקלם היטב ואחרי חצי עונה (11 הופעות, שני שערים), חזר לברזיל. בשנה וחצי האחרונות שיחק באגווה סנטה, פונטה פרטה, ג'וינבילי ונאוטיקו.

ז'יבה יתאמן עם סכנין במשך תקופת זמן של שבוע ולאחר תקופה זו יקבל הצוות המקצועי בראשות פליקס נעים החלטה האם לצרף את השחקן לשורות המועדון. בסכנין מעוניינים מאוד בשחקן שיתפוס את מקומו של ז'אורז'יניו שעבר בקיץ האחרון לבית"ר ירושלים ויספק כדורים לשחקני החלק הקדמי פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, עידן שמש ושלומי אזולאי.

עוד בנושא
מחמאות בהפועל באר שבע לראדי: "הפך את התלונות לשאגות שמחה"
בהתאחדות מאשרים: אבוקסיס מועמד מוביל. בוועדת האיתור חלוקים
חברי 'לה פמיליה' לתקשורת הספרדית: "צריך להעיף את כל הערבים מהנבחרת"

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יהיה כשיר? כליבאת/אדריאן הרבשטיין

בעניין אחר, במקביל במועדון מקווים כי השחקנים שהיו פצועים בתקופה האחרונה יחזרו להתאמן לקראת משחק הליגה הבא מול עירוני קרית שמונה. אחד השחקנים הפצועים מוחמד כליבאת עשוי אף להיכלל בסגל להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully