וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרואן פלאיני סובל מפגיעה ברצועות הברך וייעדר מספר שבועות

הקשר שפתח את העונה בסערה במדי מנצ'סטר יונייטד, נפצע במשחק של נבחרת בלגיה בבוסניה. דה בראונה זעם: "לא מבין איך אפשרו לשחק על משטח כזה, זה בלתי מתקבל על הדעת"

שחקן נבחרת בלגיה, מרואן פלאיני. AP
נראה מה למוריניו יש להגיד. פלאיני בסראייבו/AP

ההתאחדות הבלגית הודיעה היום (ראשון) שקשרה של הנבחרת ומנצ'סטר יונייטד, מרואן פלאיני, ייעדר כמספר שבועות. הקשר נפצע בברכו ב-3:4 של בלגיה בסראייבו והמאמן רוברטו מרטינס אמר בסיום: "כולנו מודאגים מהפציעה הזו, אנחנו חוששים במדובר בפגיעה ברצועות", אך לאחר שעבר בדיקה התברר כי הקשר לא סובל מקרע בברכו ומדובר בפגיעה קלה יותר.

פלאיני בן ה-29 החל את העונה בצורה מצוינת והוא משמש בורג חשוב בפתיחה המוצלחת של מנצ'סטר יונייטד. הקשר הבלגי כבש 3 שערים ב-6 משחקי ליגה והוסיף שער ובישול ב-0:3 על פ.צ באזל בליגת האלופות. ז'וזה מוריניו שלאורך שנים ארוכות מביע את זעמו על כך ששחקנים שלו נפצעים במהלך משימות בינלאומיות, צפוי להביע את חמתו גם במקרה הזה.

בבלגיה ביקרו בחריפות את כר הדשא באצטדיון בסראייבו וקווין דה בראונה אמר: "הייתי מודאג שאפצע. זה בלתי מתקבל על הדעת, אני לא מבין איך אפשרו לשחק על משטח כזה. הפעם האחרונה בה שיחקתי על כר דשא כל כך גרוע הייתה כשהייתי בן שבע".

עוד בנושא:

3:4 משוגע לבלגיה על בוסניה בסראייבו
אריאן רובן מבין: "0:7 על שבדיה? זה בלתי אפשרי"
ברצלונה עוקבת אחרי אנתוני מרסיאל ועשויה להחתימו בינואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully