וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה עוקבת אחרי אנתוני מרסיאל ועשויה להחתימו בינואר

ב"אל מונדו" טוענים שהחלוץ בן ה-21 מאוכזב ממעמדו במנצ'סטר יונייטד ומעוניין לעבור למועדון הפאר הקטלוני "כדי להגשים חלום ילדות". ברצלונה מנסה לשכנע את לואיס סוארס לא לעבור ניתוח

one

ברצלונה לא מסתפקת בסגל הנוכחי: על פי דיווח בשער העיתון הקטלוני "מונדו דפורטיבו" שהתפרסם הבוקר (ראשון), סקאוטים של הקבוצה "עוקבים מקרוב" אחרי אנתוני מרסיאל, שעשוי לעבור למועדון הפאר כבר בחלון ההעברות בקרוב, בחודש ינואר.

על פי הדיווח, חלוץ מנצ'סטר יונייטד שפתח את העונה בכושר לא רע בכלל (שלושה שערי ליגה מתחילת העונה) מעט מאוכזב ממעמדו בשל ריבוי החלוצים והכישרון ההתקפי בסגל של ז'וזה מוריניו. מרסיאל בן ה-21 נאבק על דקות עם שלל חלוצים איכותיים, כולל מרכוס רשפורד ורומלו לוקאקו, ואם לא די בכך, בקרוב מאוד יצטרף לקלחת גם זלאטן איברהימוביץ' הפצוע. כמו כן, הוא חולם לשחק בברצלונה "מאז שהיה ילד", מה שרק מגביר את העניין בו.

עוד בנושא:

נשיא לה ליגה: "אם המרד יימשך, נקיים ליגה בלי ברצלונה ואספניול"
בקרוב בסין: "פארק ליאונל מסי" הושק במסיבת עיתונאים חגיגית
ברצלונה הודיעה: אנדרס אינייסטה האריך את חוזהו "לכל החיים"

אנתוני מרסיאל שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
התשובה לפציעה של דמבלה? מרסיאל/רויטרס

לאחרונה זכה מרסיאל לשבחים ממי שנחשב למודל לחיקוי שלו, תיירי הנרי. "הוא טוב בהרבה ממה שאני הייתי בגילו. אני בטוח שהוא יכול להיות שחקן ברמה הכי גבוהה של הכדורגל העולמי", אמר.

עוד בברצלונה: בקבוצה מנסים לשכנע את לואיס סוארס, שנפצע בברך ימין במשחק האחרון של אורוגוואי, שלא לעבור ניתוח. אם יחליט לעבור את הניתוח בכל זאת, הוא עשוי להיעדר כחודש ומעלה מהמגרשים ולהחמיץ כמה משחקי ליגה חשובים עבור הקטלונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully