וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי 'לה פמיליה' לתקשורת הספרדית: "צריך להעיף את כל הערבים מהנבחרת"

בעיתון הפופולרי "אל פאיס" פרסמו כתבה נרחבת על ארגון אוהדי בית"ר ירושלים לקראת המשחק בשני, וציטטו מספר חברים שמאיימים: "נעודד את ספרד, ובטוחים שרבים אחרים יצטרפו אלינו"

יוסי ציפקיס

בספרד מייחסים מעט מאוד חשיבות למשחק מול נבחרת ישראל מחר (שני, 21:45, כאן11) ומתמקדים בעיקר במה שמתרחש מחוץ למגרש. בראש ובראשונה מדווחים בתקשורת הספרדית על הלך הרוח בין ג'רארד פיקה לשאר שחקני הנבחרת. אבל עניין נוסף שמסקרן את העיתונאים הספרדים הבודדים שהגיעו לישראל הוא עצם קיומו של המשחק באצטדיון טדי, ביתה של בית"ר ירושלים אותה הם מכנים "הקבוצה הגזענית של ישראל".

"אצטדיון טדי הוא הבית של אנשי 'לה פמיליה', ארגון האוהדים הלאומני של בית"ר ירושלים, שנודע בשיריו הגזעניים כלפי ערבים ובהתנהגותו האלימה", נכתב הבוקר (ראשון) בעיתון המוביל במדינה, "אל פאיס".

עוד בנושא:

בנבחרת נשמו לרווחה אחרי ה-0:1 מול ליכטנשטיין: "באנו לעמוד במשימה"
נבחרת ספרד נחתה בישראל: "נוסעים לירושלים". גם טיאגו אלקנטרה לא הגיע

שלט של לה פמיליה ביציע אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
עוד סערה בדרך? 'לה פמיליה' בפעולה/אדריאן הרבשטיין

בדיווח אף מובאים ציטוטים בעילום שם של חברי 'לה פמיליה' הטוענים כי לא יעודדו את הנבחרת בגלל שנכללים בה שחקנים ערבים.

"אי אפשר לעודד את הנבחרת כשערבים משחקים בה. הערבים רוצים להרוג אותנו, אז בטח שאין להם מקום בנבחרת שלנו", מצוטט אחד האוהדים. מספר אוהדים סיפרו לעיתונאי הספרדי כי הם מתכוונים להגיע למשחק, אך לעודד את הנבחרת האורחת. "ברור שנעודד את ספרד ולא את ישראל, אבל זה לא קשור לעובדה שאנחנו חלק מ'לה פמיליה'. יש הרבה אנשים גם מחוץ לירושלים שחושבים כמונו, ואני משוכנע שהם ינהגו באופן דומה", אומר אותו אוהד.

אוהד נוסף מצוטט בכתבה כאומר: "למזלנו כבר הצלחנו להיפטר ממונס דאבור, אבל עכשיו צריך להיפטר משאר השחקנים הערבים בסגל", כשהוא מתכוון לחאתם עבד אלחמיד ומרואן קבהא. "דאבור הוא הג'רארד פיקה שלנו. הוא אמר בעבר שאם היה יכול לייצג את פלסטין ולא את ישראל, הוא כבר היה עושה את זה. אז למה הוא צריך להיות בנבחרת?".

האוהדים שמצוטטים בכתבה טוענים כי "אנחנו לא גזענים ולא אלימים, אנחנו אנטי-ערבים, וזה משהו אחר לגמרי. אנחנו רק רוצים לפגוש את סרחיו ראמוס ואיסקו ולומר להם שאנחנו בעדם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חאתם עבד אלחמיד באימון נבחרת ישראל. קובי אליהו
יספוג קריאות בוז בטדי? אלחמיד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully