וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן שעשוי לפרוש מהנבחרת: "בואו נהיה ריאליים, זה נגמר"

הולנד תעלה למונדיאל רק אם תנצח את שבדיה 0:7 במחזור הנעילה של המוקדמות. שחקן הכנף: "זה בלתי אפשרי. קיבלתי החלטה לגבי המשך הקריירה בנבחרת". למה בהולנד מגחכים על אדבוקט?

אריאן רובן נבחרת הולנד. רויטרס
"תוצאה בלתי אפשרית". רובן/רויטרס

נבחרת הולנד אמנם גברה אמש (שבת) 1:3 על בלארוס במוקדמות מונדיאל 2018, אבל זה היה ניצחון עצוב. האורנג' שיחקו כבר אחרי ששבדיה ניצחה את לוקסמבורג 0:8 והם יודעים שבשביל להעפיל לגביע העולמי הם יצטרכו להביס את השבדים 0:7 במחזור הנעילה ביום שלישי הקרוב. הניצחון הגבוה ביותר של הולנד על שבדיה היה 1:5 בספטמבר 1974. בשני המשחקים האחרונים ביניהן היא כלל לא ניצחה.

בהולנד יש מי שמגחך היום על המאמן דיק אדבוקט. נושא הפרש השערים נידון שם כבר חודש ולפני כמה שבועות המאמן נשאל במסיבת עיתונאים "ומה אם שבדיה תנצח את לוקסמבורג 0:8?". אדבוקט השיב בביטול: "0:8? זו שאלה טיפשית, זה לא יקרה". קרה ועוד איך קרה.


עוד בנושא:

צרפת גירדה ניצחון בבולגריה, רונאלדו הציל את פורטוגל, שוויץ חגגה
בוסניה בחוץ אחרי הפסד לבלגיה, שבדיה פירקה את לוקסמבורג

"אנחנו צריכים להיות מציאותיים ולהגיד את מה שכולם חושבים: 0:7 על שבדיה זו תוצאה בלתי אפשרית", אמר אריאן רובן, "אבל אני עדיין מקווה שיגיעו אוהדים למשחק. נעשה את כל מה שאנחנו יכולים כמובן, אבל 0:7 על שבדיה?".

אדבוקט הגיב קצת לאחר מכן ואמר: "אני חושב שהתשובה של אריאן רובן מוזרה. זה עדיין לא נגמר ולא נסכים לומר שזה בלתי אפשרי. זה יהיה קשה מאוד, אבל זה עדיין לא נגמר".

הולנד ניצבת בפני כישלון שני ברציפות להעפיל לטורניר גדול, אחרי שלא הצליחה לעלות גם ליורו 2016, חרף העובדה שהוא הוגדל ל-24 משתתפות. שני הפסדים לצרפת, אחד לבולגריה ותיקו בשבדיה, היוו יותר מדי איבוד נקודות בשביל להעפיל לרוסיה ורובן אמר אמש: "לא הפסדנו את העלייה על הפרש שערים, פספסנו אותה הרבה לפני כן. זה כואב, אבל זו האמת".

בהולנד מעריכים שרובן בן ה-33 יפרוש מהנבחרת בתום הקמפיין, כלומר ביום שלישי (אלא אם הולנד אכן תצליח לעשות את הבלתי ייאמן ולנצח 0:7). שחקן הכנף הוותיק, לו 95 הופעות ו-35 שערים בינלאומיים, אמר אמש בקצרה: "פחות או יותר קיבלתי החלטה לגבי המשך הקריירה בנבחרת, אבל נחכה ונראה מה יהיה ביום שלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully