וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: גל מקל קלע 6 נקודות וחילק 7 אסיסטים, גראן קנאריה עדיין מושלמת

קבוצתו של הגארד הישראלי הביסה 82:100 את בסקוניה וניצבת בפסגה עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. פנרבחצ'ה פתחה את העונה עם ניצחון בית מספר 40 ברציפות, 63:80 על באנביט במחזור הפתיחה של הליגה הטורקית

גל מקל גראן קנאריה. האתר הרשמי של גראן קנאריה, אתר רשמי
התחלה טובה. מקל/אתר רשמי, האתר הרשמי של גראן קנאריה

גראן קנאריה של גל מקל ממשיכה את פתיחת העונה החיובית, והערב (שבת) גברה 82:100 על בסקוניה ושמרה על מאזן מושלם בפסגת הליגה הספרדית עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. מקל שוב פתח בחמישייה, שיחק 24 דקות וקלע 6 נקודות ב-2 מ-9 מהשדה (0 מ-4 ל-2, 2 מ-5 מעבר לקשת), הוסיף 7 אסיסטים ו-2 ריבאונדים, אך גם 3 איבודים, אבל בעיקר ניצחון. מרכוס אריקסון בלט עם 22 נקודות, די ג'יי סילי קלע 11 למנצחים, מרכוס אריקסון קלע 22 עם 6 מ-7 מהשלוש.

קוסטאס סלוקאס שחקן פנרבחצ'ה עם ז'ליקו אוברדוביץ'. Action Images,
פתיחה נוחה לז'ליקו אוברדוביץ' וקוסטאס סלוקאס/Action Images

אלופת היורוליג פנרבחצ'ה התחילה היום את העונה בליגה הטורקית עם ניצחון קל 63:8 על באנביט. גם בלי יאן וסלי, ניקולה קאליניץ', בובי דיקסון וג'יימס ננאלי, החבורה של אוברדוביץ' הסתדרה והשיגה ניצחון ביתי מספר 40 ברציפות בליגה.

ג'ייסון תומפסון הוביל עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים בבכורה, כשהיווני קוסטאס סלוקס הוסיף 11 ו-4 אסיסטים והאיטלקים ג'יג'י דאטומה (12) וניקולו מלי (10) קלעו גם הם בספרות כפולות. ג'ייקוב אודום הוביל את קלעי המפסידה עם 24 נקודות, מתוכן 15 במחצית הראשונה, בה באנביט פיגרה רק 44:36.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully