וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ספרד נחתה בישראל: "נוסעים לירושלים". גם טיאגו אלקנטרה לא הגיע

הספרדים הגיעו בסגל חסר לקראת המשחק בטדי ביום שני (21:45, כאן11) שיסגור את שלב הבתים: "אנחנו כבר במונדיאל". טיאגו סובל מנקע בקרסול וייעדר מהמשחק שלא יקבע כלום לנבחרתו

שחקני נבחרת ספרד עם נחיתתם לקראת המשחק מול ישראל, סרחיו ראמוס. טוויטר ההתאחדות הספרדית, אתר רשמי
ברוכים הבאים. ספרד/אתר רשמי, טוויטר ההתאחדות הספרדית

נבחרת ספרד נחתה הערב (שבת) בישראל לקראת משחקה מול נבחרת ישראל ביום שני הקרוב באצטדיון טדי (21:45, כאן11). "שלום לכולם", נכתב בדף הרשמי של הנבחרת, "הגענו בטיסה לתל אביב, וכרגע אנחנו בדרך באוטובוס לירושלים, על מנת לסגור את שלב הבתים. אנחנו כבר במונדיאל!".

לא רק אנדרס אינייסטה, ג'רארד פיקה ודויד סילבה (כמו גם אנדרס אינייסטה ואלברו מוראטה הפצועים), אלא גם טיאגו אלקנטרה לא ישחק עם נבחרת ספרד מול ישראל ביום שני הקרוב. לה רוחה כבר הבטיחו את המקום הראשון בבית ז' ואת הכרטיס לגביע העולם ברוסיה ולכן המשחק בטדי לא קובע עבורם שום דבר, כמו גם עבור המארחת כמובן.

עוד בנושא:
בספרד מהללים את איסקו, גם פיקה וסילבה ייעדרו

טיאגו אלקנטרה עבר בדיקת MRI הבוקר (שבת) שהראתה כי הוא סובל מנקע בקרסול ולכן לא יהיה בסגל הספרדי. על פי ההודעה של נבחרת ספרד, היא תגיע לישראל עם סגל של 22 שחקנים בלבד בשל הפציעה שלו וההשעיות של פיקה וסילבה, שספגו צהובים מול אלבניה.

מבחינת קשר באיירן מינכן, נמנעה ממנו חזרה לאצטדיון בו הבריק וכבש שלושער בגמר יורו הצעירות 2013, בו ספרד ניצחה 2:4 את איטליה וטיאגו עצמו נבחר לשחקן המצטיין של הטורניר כולו. מי שצפוי לפתוח מול ישראל הוא קשר ברצלונה סרחיו בוסקטס, שיציין את ההופעה ה-100 שלו בנבחרת אם אכן יפתח או ישותף.

איסקו (מימין) עם סאול שחקני נבחרת ספרד. טוויטר ההתאחדות הספרדית, אתר רשמי
גם עבורם המשחק לא קובע כלום. ספרד/אתר רשמי, טוויטר ההתאחדות הספרדית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully