וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפה מארוטה: "נעשה הקרבה כלכלית גדולה כדי להשאיר את דיבאלה"

המנהל המקצועי של יובנטוס מנסה להדוף את ההתעניינות ב"יהלום": "עתידו של כל שחקן נמצא בידיו ופאולו ביקש להישאר איתנו לכל אורך הקריירה. בקרוב נסגור איתו על חוזה חדש"

שחקן יובנטוס פאולו דיבאלה חוגג. רויטרס
שווה את הכסף. דיבאלה/רויטרס

בשנים האחרונות, יובנטוס השתלטה לחלוטין על הכדורגל האיטלקי. הביאנקונרי זכו בשש אליפויות רצופות, הניפו גם את הגביע בשלוש העונות האחרונות והופיעו בגמר ליגת האלופות ב-2015 ובעונה החולפת.

האימפריה מטורינו עשתה את הקפיצה הגדולה הזו בזכות לא מעט רכישות חכמות לאורך השנים, אך כעת, האיש שמאחורי המכונה המשומנת, המנהל המקצועי בפה מארוטה, יודע שהגיע הזמן לשלם לאחת מאותן רכישות, מי שהפך לכוכב הגדול של יובה: פאולו דיבאלה.

"היהלום" בן ה-23, שהגיע ליובה מפאלרמו בקיץ 2015 תמורת 32 מיליון יורו (ועוד שמונה בבונוסים), חתום כרגע על חוזה עד 2022, אחרי שחתם על הארכת החוזה שלו לפני חצי שנה בלבד. יחד עם זאת, ההתעניינות בדיבאלה, שפתח את הסרייה A בסערה העונה עם עשרה שערים בשבעה מחזורים (12 שערים ב-10 משחקים בכל המסגרות), לא נעצרת לרגע, כאשר ברצלונה, ריאל מדריד, פריס סן ז'רמן, צ'לסי ומי לא מוזכרות כמועמדות. למארוטה ברור שהגברת הזקנה צריכה לעשות כל שביכולתה על מנת שלא לאבד אותו לקבוצות עשירות יותר, כפי שקרה לה בשנים האחרונות עם לא מעט כוכבים ובראשם, פול פוגבה.

"נעשה הקרבה כלכלית גדולה מאוד כדי לדאוג שדיבאלה יישאר אצלנו לכל אורך הקריירה שלו. הוא ביקש להישאר כאן", אמר מארוטה בריאיון ל"לה סטמפה", "לבחור הזה אין מחיר, כי אנחנו לא מתכוונים למכור אותו בשום אופן. אני תמיד אומר שכל שחקן אחראי לעתיד שלו ויכול להחליט מה לעשות ופאולו בדיוק אמר לנו שהוא רוצה להישאר במועדון שלנו לכל החיים. המשמעות של זה מבחינתנו היא לעשות מהלך גדול כדי להשאיר אותו. בקרוב נסגור איתו על חוזה חדש, בהתאם לבקשתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully