וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: קאמבק ענק לקליבלנד, הקאבס ניצחו בוושינגטון

7.10.2017 / 8:40

האינדיאנס חזרו מפיגור 8:3 עם גרנד סלאם של לינדור בדרך ל-8:9 ב-13 אינינגים על היאנקיז ו-0:2 בסדרה. האלופה יצאה מהבירה עם 0:3 מרשים במשחק הראשון בקרב מגישים, יוסטון ב-0:2 אחרי עוד 2:8 על הרד סוקס והדודג'רס גברו 5:9 על אריזונה

שחקני קליבלנד אינדיאנס חוגגים. AP
קאמבק מהסרטים לאינדיאנס/AP

לילה ארוך של בייסבול התקיים בין שישי לשבת בפלייאוף ה-MLB, כאשר כל ארבע הסדרות היו בפעילות. יוסטון שוב ניצחה 2:8 את בוסטון והיא בדרך לשלב הבא, בעוד קליבלנד עלתה ל-0:2 על היאנקיז אחרי קאמבק ענק ו-8:9 בתום 13 אינינגים. האלופה שיקגו קאבס ניצחה 0:3 בוושינגטון בפתיחת הסדרה. הדודג'רס גברו 5:9 על אריזונה.

seperator

יוסטון - בוסטון 2:8 (0:2 לאסטרוס)

די כצפוי יש לומר, הסדרה הזו חד צדדית ולרד סוקס אין סיכוי מול האסטרוס החזקים, ששחזרו במדויק את הניצחון ממשחק 1. קרלוס קוריאה פתח עם הומראן בן שתי ריצות על הראש של דרו פומרנץ כבר באינינג הראשון ובוסטון עוד צימקה, אך ג'ורג' ספרינגר עם הומראן וגיבור המשחק הקודם חוזה אלטובה, הפעם עם סינגל בלבד, הוסיפו שתי ריצות באינינג השלישי, לפני שיוסטון שמה עוד ארבע ריצות בשישי וסגרה עניין. דאלאס קיוקל ניצח עם 5.2 אינינגים ו-7 הכשות, פומרנץ שרד רק שני אינינגים והפסיד. בוסטון תארח מחר (21:38) את משחק 3 בתקווה לא לחטוף סוויפ בסיבוב הראשון, שנה שנייה ברציפות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני שיקגו קאבס חוגגים. AP
הקאבס ניצחו בוושינגטון/AP

קליבלנד - ניו יורק יאנקיז 8:9 ב-13 אינינגים (0:2 לאינדיאנס)

אם במשחק הראשון ההגשה של קליבלנד תחת טרבור באוור עבדה מושלם, הרי שהפעם קורי קלובר, שכולם ציפו שיוביל את סגנית האלופה לפלייאוף, עלה לגבעה וירד ממנה במהרה ודווקא ההתקפה הייתה חתומה על קאמבק ענק שקירב את האינדיאנס לשלב הבא. גארי סאנצ'ז הגיע לקלובר במהרה עם הומראן בן שתי ריצות באינינג הראשון, אך קליבלנד עשתה מהפך עם סינגל של קרלוס סנטנה שהכניס צמד ריצות בתחתית האינינג ועוד סינגל של ג'ייסון קיפניס, שקבע 2:3 באינינג הבא.

אלא שהיאנקיז המשיכו להפציץ את קלובר והומראן בן שלוש ריצות שירה ארון היקס באינינג השלישי קבע 3:6 לפסים ושלח את קלובר לספסל. גם זה לא עזר ובאינינג החמישי גרג בירד, עם הומראן נוסף, העלה ל-3:8 והניצחון נראה בדרך, אך פרנסיסקו לינדור הנהדר החזיר את האינדיאנס לחיים עם גרנד סלאם באינינג השישי וג'יי ברוס קבע שוויון עם סולו הומראן בשמיני. המשחק הלך לאקסטרה אינינגים ושם, באינינג ה-13, יאן גומס סיפק את הווקאוף סינגל. סי סי סבאת'יה סיים עם 5.1 אינינגים, קלובר רק עם 2.2 וניו יורק תנסה להישאר בחיים בלילה שבין ראשון לשני (2:38).

וושינגטון - שיקגו קאבס 3:0 (0:1 לקאבס)

האלופה הציגה את כל הניסיון שלה במשחק הראשון של הסדרה המרתקת הזו וניצחה למרות הופעה נהדרת של סטיבן שטרסבורג, שזרק שבעה אינינגים ושיא מועדון לפלייאוף, עם עשרה סטרייקאאוטים. אלא שהמגיש מנגד, קייל הנדריקס, לא נפל ממנו יותר מדי (שבעה ושישה, כאשר הקאבס מאפשרים רק שתי חבטות כל המשחק) ובסופו של דבר, ההתקפה של שיקגו מצאה את עצמה, עם סינגלים של כריס בריאנט ואנתוני ריזו, שהכניסו ריצות באינינג השישי ועוד דאבל של ריזו שהכניס ריצה נוספת בשמיני. משחק 2 ייערך הלילה בוושינגטון (00:38, ג'יו גונסאלס מול ג'ון לסטר).

לוס אנג'לס דודג'רס - אריזונה 5:9 (0:1 לדודג'רס)

הדיאמונדבקס עברו בווילד קארד את יריבתם מה-NL מערב, קולורדו וקיוו להמשיך את ההצלחה מול הקבוצה החזקה בבית הזה, אך LA, שסיימה עם המאזן הטוב במייג'ורס, הראתה כמה עוצמה יש לה ולקחה את המשחק הראשון. ג'סטין טרנר נכנס מהר לעניינים עם הומראן בן שלוש ריצות באינינג הראשון ויאסייל פויג, עם דאבל, קבע 0:4 בתום האינינג. איי ג'יי פולוק צימק עם הומראן משלו באינינג השלישי, על הראש של קלייטון קרשאו, אך הדודג'רס הוסיפו עוד שלוש ריצות ברביעי, כולל סינגל של טרנר. אריזונה לא ויתרה. באינינג השישי צימק ג'יי די מרטינס עם סולו הומראן ובשביעי חיקו אותו, בזה אחר זה, קטל מרטה וג'ף מאת'יס, שהשאירו את קרשאו המום ושלחו אותו לספסל ביתרון 4:7 שביר. למזלה של לוסא נג'לס, באינינג השמיני סיפק קורי סיגר טריפל שהכניס ריצה וטרנר, עם עוד סינגל הכניס את סיגר עצמו. אריזונה רק צימקה בסיום וזה נגמר. קרשאו יצא אחרי 6.1 ו-7 סטרייקאאוטים, בעוד טאיחואן ווקר שרד רק אינינג אחד מנגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully