וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מהללים את איסקו וה"שער מהמוזיאון", ראמוס במסר לפיקה

לה רוחה חגגה עוד עלייה למונדיאל: קשר ריאל "חזר להיות מוביל בנבחרת" וכבש אחרי 18 מסירות רצופות ב-51 שניות. בלם בארסה ספג בוז בכל נגיעה בכדור: "זה היה רק עוד יום במשרד עבורו"

שחקן נבחרת ספרד, איסקו. GettyImages
פורח תחת לופטגי. איסקו/GettyImages

ניצחון קליל 0:3 על אלבניה, בשילוב עם התיקו 1:1 של איטליה נגד מקדוניה, העלו את נבחרת ספרד למונדיאל בפעם ה-11 ברציפות אמש (שישי). ג'רארד פיקה ודויד סילבה ספגו צהובים שיימנעו מהם לשחק נגד ישראל באצטדיון טדי ביום שני, אבל זה יהיה משחק לפרוטוקול בלבד.

"מסיבה וכרטיס למונדיאל", נכתב בכותרת של "אס", "המשימה הושלמה" ואילו ב"מארקה" נכתב: "יחד, כל הדרך למונדיאל", כרמז למשאל העם הסוער בקטלוניה.

ספרד אמנם הסתפקה ב-0:3, אבל בחלקים מהמשחק - בעיקר במחצית הראשונה - נתנה הצגה של ממש. למשל השער השני, שנכבש על ידי איסקו. זה היה שער אומנותי, טיקי-טאקה של ממש. ספרד התחילה את ההתקפה כשהשעון של המשחק מראה 22.08 וסיימה אותה עם הכדור ברשת ב-22.59. 51 שניות בהן שחקני אלבניה לא נגעו בכדור ואלו של ספרד העבירו 18 מסירות. "מהלך מהמוזיאון" הגדירו אותו ב"אס".

ב"מארקה" המדרידאי היו מרוצים מאוד מההופעה של איסקו וציינו: "הוא כבש שער רביעי בשלושה משחקים בנבחרת ואת השישי שלו בעידן של ג'ולן לופטגי. הוא חזר להיות שחקן מוביל בנבחרת ורק פציעה או התרסקות מקצועית תמנע ממנו מקום בסגל במונדיאל".

עוד בנושא:

ארגנטינה מיואשת: "אין לנו מנהיגים"
איסלנד הלמה בטורקיה עם 0:3 בחוץ
BBC: "סכנה מוחשית לקיום מונדיאל 2022 בקטאר"

שחקן נבחרת ספרד, ג'רארד פיקה. רויטרס
ימים לא קלים. פיקה/רויטרס

"עמדנו במשימה הראשונה שלנו והיא עלייה למונדיאל", אמר ג'ולן לופטגי בסיום, "צריך להודות לכל השחקנים שהיו חלק מקמפיין המוקדמות, לא רק לאלו ששיחקו הערב. מחר יהיה לשחקנים יום חופש, אבל מיד לאחר מכן נתחיל להתכונן לישראל. הבטחנו את העלייה למונדיאל, אבל נגיע כדי לנצח".

ואי אפשר בלי ג'רארד פיקה, שעובר ימים לא קלים. מרבית תשומת הלב לבלם ברצלונה הייתה שלילית. אוהדים רבים באליקנטה שרקו וקראו בוז כשהכרוז קרא בשמו בזמן הצגת שחקני ההרכב ואחר כך גם בכל פעם שנגע בכדור. אחרים עודדו ומחאו כפיים, אבל הם לא הצליחו להאפיל על השריקות. פיקה הוחלף בדקה ה-60 ולופטגי הסכים לומר בסיום רק ש"הקהל הערב היה פנומנלי. היו כמה שריקות, אבל אני רוצה להתרכז בדברים הטובים".

"זה היה רק עוד יום במשרד עבור פיקה", נכתב ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני, "ההיסטוריה חזרה על עצמה ולצד מחיאות כפיים, נשמעו הרבה יותר קריאות בוז, בכל פעם בה נגע בכדור".

למרות השריקות וגם כמה שלטים נגדו ביציע, פיקה לא איבד עשתונות בשום שלב במשחק וגם אחרי שהוחלף, מחא כפיים לכיוון הקהל כמקובל. סרחיו ראמוס, יריבו/חברו של פיקה, העביר מסר ברור בחשבון הטוויטר שלו עם תמונה של שחקני הנבחרת חוגגים בחדר ההלבשה והכיתוב: "כדורגל, אחדות, מחויבות ונבחרת".

עוד באותו נושא

מוקדמות המונדיאל: ספרד עלתה למונדיאל עם 0:3 על אלבניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully