וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההצהרות: הוועדה המקצועית לא המליצה על שתי עולות ושתי יורדות

6.10.2017 / 16:08

בפרוטוקול הוועדה מצוין מפיו של היו"ר עמוס פרישמן כי: "אני מעביר את הסמכות לדון בעניין ליו"ר איגוד הכדורסל". יו"ר תת הוועדה לנושא זה רמי כהן: "הנייר שהעברנו לא נגע בשום המלצה". ההערכות כי הסיכוי לשינוי מספר העולות והיורדות נמוך

one

אחד הנושאים החמים שנמצאים כיום על הפרק בכדורסל הישראלי הוא נושא העולות והיורדות מהליגה הלאומית וליגת העל בעונה הבאה. בשבוע שעבר נראה היה שפריצת דרך לכיוון שתי עולות ושתי יורדות הושגה כשיו"ר הוועדה המקצועית עמוס פרישמן המליץ על כך והעביר את הנושא לטיפול יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי.

אלא שלידי וואלה! ספורט הגיע היום (שישי) פרוטוקול הוועדה שמצביע על נתונים שונים מהדברים שהוצגו, ושלפיהם הודיעו קבוצות הליגה הלאומית על ביטול איום אי ההגעה למשחקי סיבוב א' בגביע המדינה. "לאחר קבלת נייר עבודה של יו"ר תת הוועדה רמי כהן ולאור הכתוב בנייר אני מבקש לציין כי אני מעביר את הסמכות לדון בעניין ליו"ר איגוד הכדורסל ולמנכ"ל לדיון מול הגורמים שצריך ומנהלת הליגות", נכתב בפרוטוקול בציטוט של עמוס פרישמן.

רמי כהן סיפר היום כי תת הוועדה שעמד בראשה לא העבירה שום המלצה לוועדה המקצועית, אלא "התכנסנו כדי להציג יתרונות וחסרונות לשתי עולות ושתי יורדות, לא כדי להעביר המלצה כלשהי, והנייר שהעברנו לא נגע בשום המלצה כזאת". גורמים בהנהלת האיגוד סיפרו כי: "כל הנושא הוא לא נוח לטיפולו של אף אחד, גם עמוס פרישמן בחר שלא להכנס לעובי הקורה והעביר אותו לטיפולו של היושב ראש. חצי מקבוצות הלאומית לא יכולות להתחייב שיעלו אם יגיעו לכך, ובטוח שיותר מחצי מהן לא יכול לעלות בגלל אולמות לא ראויים".

עוד נודע כי אחת הסיבות שבאיגוד הכדורסל לא דוחים לחלוטין את נושא שתי העולות ושתי היורדות הם המכתבים שהעבירה שרת הספורט מירי רגב בנושא. עם זאת, בכירים באיגוד מעריכים שאם יותר מחצי מקבוצות הליגה הלאומית לא יוכלו להציג אמצעים כלכליים כדי לעלות לליגת העל בעונה הבאה, הסיכוי כי מספר העולות ישונה בעונה הבאה הוא נמוך.

עמוס פרישמן שחקן כדורסל לשעבר הפועל תל אביב. מגד גוזני
נושא לא נוח לטיפולו של אף אחד. פרישמן/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully