וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בסין: "פארק ליאונל מסי" הושק במסיבת עיתונאים חגיגית

"אימון" עם מסי באמצעות הולוגרמות תלת ממדיות, מתקן מיוחד שמשחזר את השערים הגדולים, ועוד: בסין מתקרבים להשלמת פארק השעשועים הגדול במדינה, שכולו מוקדש לפרעוש ולסיפור חייו

one

נראה שההערצה לליאונל מסי לא יודעת גבולות, למרות האכזבות הרבות בנבחרת ארגנטינה. היום (שישי) פורסמה בסין התוכנית המלאה להקמת "פארק ליאונל מסי", פארק שעשועים חדש שכל כולו מוקדש לאליל הארגטינאי ולסיפור חייו. היזמים מאמינים שהפארק, שימוקם בעיר נאנג'ינג ואמור להיחנך במהלך שנת 2020, יהפוך לפופולרי יותר מפארק השעשועים הסיני 'דיסנילנד', שמושך יותר מחמישה מיליון מבקרים בשנה.

"ילדים לא הולכים למוזיאונים יותר, הם רוצים חוויה אחרת ואנחנו נציע להם בדיוק את זה. מעבר לכל, זו תהיה חוויה אינטראקטיבית יוצאת דופן", הבטיח אחד המייסדים. הפארק יציע שלל מתקנים ואטרקציות, וכחלק מ"החוויה האינטראקטיבית" אותה הזכיר אחד היזמים, ייכללו בה הולוגרמות שמאפשרות "להתאמן" יחד עם מסי בהקפצות כדור ובבעיטות לשער.

חלק מהמתקנים יהיו מבוססים על השערים היפים ביותר שמסי כבש בקריירה, וניתן יהיה "לחוות אותם מחדש מכר הדשא", גם כן באמצעות הולוגרמות וטכנולוגיות חדשניות אחרות. העלות הכוללת של הקמת פארק אמורה לעמוד על כ-170 מיליון דולר. הוא ישתרע על פני יותר מ-80 אלף מטר רבוע, ורובו ככולו יהיה באולמות סגורים בשל תנאי מזג האוויר באיזור.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה כובש בסלאלום מול חטאפה. Bagu Blanco, GettyImages
מי רוצה לחוות את הסלאלום המרהיב מחדש, ועוד מכר הדשא? מסי כובש את השער המפורסם מול חטאפה/GettyImages, Bagu Blanco

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully