וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ד'אנטוני מתלהב מיוסטון: "גולדן סטייט לא מסוגלת לעצור אותנו"

מאמן הרוקטס הפתיע: "אנחנו לא מסוגלים לשמור עליהם, והם לא עלינו". וגם: ריפ המילטון בטוח שקליבלנד פייבוריטית לזכייה באליפות, אמביד סוף סוף חוזר ואולדריג' פותח את הלב בפני פופוביץ'

AP

מעט מאוד אנשים מוכנים להמר שגולדן סטייט לא תסיים את העונה הקרובה כאלופת ה-NBA, ולראייה משאל המנהלים המסורתי, בו 93 אחוזים מהג'נרל מנג'רים ניבאו שהווריירס ילכו גם הפעם עד הסוף. אולם יש כמה וכמה קבוצות שמאיימות לקרוא תיגר על הדומיננטיות של דוראנט, קרי וחבריו, ונראה שיוסטון עומדת בראשן.

אחרי עונה בה גנבה לווריירס את הנישה וניפצה כמעט כל שיא שלשות אפשרי, יוסטון השתדרגה וצירפה לסגל את עוד גארד מחונן לצידו של ג'יימס הארדן בדמותו של כריס פול. על פי משחקי ההכנה, בהם הרוקטס צולפים מבחוץ ללא הכרה ומחלקים אסיסטים למכביר, נראה שזה כבר עובד טוב למדי. וזה עושה את מייק ד'אנטוני אופטימי מאוד.

"אין לנו את היכולת לעצור את ההתקפה של גולדן סטייט. זה לא עומד לקרות. מצד שני, גם הם לא מסוגלים לעצור אותנו. הולך להיות כיף במפגשים איתם העונה", אמר מאמן הרוקטס הלילה (בין חמישי לשישי). ההצהרה הזו תיבחן בקרוב מאוד, משום ששתי הקבוצות המסקרנות יפגשו לקרב גדול במשחק שיוציא את עונת 2017/18 לדרך.

בכל מקרה, מסתבר שגם בקרב הפרשנים יש כאלה שמעזים לפקפק בהגמוניה של הווריירס. שחקן העבר ריפ המילטון, שמשמש כיום פרשן רשת CBS, מחשיב את קליבלנד לפייבוריטית לזכיייה באליפות. "כשאתה בוחן את הסגל שלהם, את הכישרון שלהם - יש להם שחקנים שנבחרו בעבר לחמישיית העונה. לברון כבר לא צריך לעלות לפרקט ולהרגיש שהעול מוטל אך ורק על כתפיו", אמר השוטינג גארד המצטיין לשעבר. "יש לך שחקן כמו דווין וייד שמוכן להיות על תקן "רובין" ולקחת את המשחק על עצמו רק כשלברון מותש. יש להם שחקנים שמוכנים לרגעים הגדולים. ועוד לא דיברנו על אייזאה תומאס. כשהוא יצטרף בינואר, הוא יתן להם עוד ניצוץ, עוד שחקן שיוצר מהלכים. זה חתיכת סגל מפחיד".

עוד בנושא:

יוסטון פירקה את שנגחאי 82:144, פורטלנד ניצחה את טורונטו
הניסוי המטורף של דריל מורי: איך יעבוד השילוב בין הארדן לפול?

מייק ד'אנטוני מאמן יוסטון רוקטס עם תואר מאמן העונה. AP
הווריירס מסוגלים לעצור את הרוקטס? ד'אנטוני/AP

עוד חדשות NBA

* בשורות נהדרות לאוהדי פילדלפיה, ולכל חובבי ה-NBA למעשה: ג'ואל אמביד, שהלהיב והרשים עד מאוד ב-31 ההופעות שרשם בעונה שעברה, קיבל אישור לחזור לאימונים הסיקסרס ולהשתתף בתרגולים של חמש על חמש. הלילה הוא כבר ערך אימון מלא לראשונה מאז ה-24 במרץ. על פי הערכות, אמביד עשוי להיות כשיר למשחק פתיחת העונה של הסיקסרס.

* למרכוס אולדריג' ערך שיחה "מלב אל לב" עם גרג פופוביץ', בעקבות האכזבה ממעמדו בסן אנטוניו. הפאוור פורוורד הכישרוני הוזכר לא אחת בשנה האחרונה כמועמד לעבור בטרייד, אולם הוא נשאר לבסוף בספרס ומקווה להצליח יותר מבשנתיים הקודמות. "שפכתי את הלב בפניו", אמר אולדריג'. "אמרתי לו כל מה שהרגשתי ואני חושב שהוא די הופתע. אני לא חושב שהוא שם לב עד עכשיו שהייתי לא שמח. אבל ברגע שאמרתי את זה, הוא היה קשוב והבין ללבי. הרגשתי שלא הכי התאמתי לסגנון שלו עד עכשיו, חשבתי שאני מסוגל לתרום הרבה יותר. עכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב".

* טרייסי מקגריידי מתחיל קריירה חדשה: כוכב העבר, שנכנס לא מזמן להיכל התהילה, הצטרף לאורלנדו בתור עוזר מיוחד למנכ"ל אלכס מרטינס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לראשונה מאז חודש מרץ: ג'ואל אמביד חוזר לאימונים מלאים

זה לא אומר שאין לו תוכנית ליום שאחרי הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully